Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Heeyy..ik weer met men zoveelste vraag Weet één van jullie misschien de exacte locatie van het zombie lab? Alvast hartelijk bedankt, Bossinkje Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik denk dat er geen Zombie Lab in Gta SA Zit Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik denk dat er geen Zombie Lab in Gta SA Zit Jawel,volgens mij ergens in San Fierro. Had ik volgens mij gelezen in een ander forum.. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Je bent waarschijnlijk in de war met het 'Zombotech Research Center'. Het is volgens bronnen een zombielab, maar zombies zul je er niet aantreffen. Ik heb even een kaartje gemaakt voor je: Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Je bent waarschijnlijk in de war met het 'Zombotech Research Center'.Het is volgens bronnen een zombielab, maar zombies zul je er niet aantreffen. Ik heb even een kaartje gemaakt voor je: Jah,die bedoel ik Bedankt Daar kun je toch ook naar binnen?? Bossinkje Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ja, je kunt er naar binnen lopen. Er valt niet veel te zien; wat bordjes met 'Zombotech' erop en wat muren... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ja, je kunt er naar binnen lopen. Er valt niet veel te zien; wat bordjes met 'Zombotech' erop en wat muren... Whaha,okee,zal wel kijken.. Wie weet kom ik wel iets 'bijzonders' tegen Reageren
Jay; Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Wie weet kom ik wel iets 'bijzonders' tegen Ik kan je verzekeren dat je niks "bijzonders" zult tegenkomen. Maar het is trouwens niet erg om dingen te vragen hoor, het forum is er deels voor om mensen hun vragen te beantwoorden dus vraag maar raak! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Wie weet kom ik wel iets 'bijzonders' tegen Ik kan je verzekeren dat je niks "bijzonders" zult tegenkomen. Maar het is trouwens niet erg om dingen te vragen hoor, het forum is er deels voor om mensen hun vragen te beantwoorden dus vraag maar raak! Ja,dat weet ik wel hoor . Iedereen bedankt voor hun hulp Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hier een Total Coversion mod Zombotech Outbreak Total Conversion Mod Veel plezier ermee Alleen je moet nog wel een klein beetje geduld hebben Reageren
Bossinkje Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Hier een Total Coversion mod Zombotech Outbreak Total Conversion Mod Veel plezier ermee Alleen je moet nog wel een klein beetje geduld hebben Ik heb niks aan die mods,ik speel GTA namelijk op de Xbox. Maar in ieder geval bedankt;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.