owner001 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 hoe je moet je mods installeren ik heb al wat tuts gesien over autos en gebouwen maar niet over tatoo's en kleren wie kan me uitlegge hoe dat moet want de readme is ook duits dus ik snap er geen reed van (ik ben trouwens ook nieuw met mods instalere) dus ik heb ook nog een programma's ofsow alleen sami Reageren
Donwell Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 SAMI is op eigen risico, aangezien er vaak errors mee voorkomen. In plaats van SAMI raad ik je IMGTool aan. Het is allemaal handmatig, dus het vereist enige oefening. Lees voor alle duidelijkheid ook de handleiding door. De mods waar jij over praat bestaan alleen uit DFF en TXD bestanden, en dat kun je dus prima doen met de IMGTool. Succes! Reageren
owner001 Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 SAMI is op eigen risico, aangezien er vaak errors mee voorkomen. In plaats van SAMI raad ik je IMGTool aan. Het is allemaal handmatig, dus het vereist enige oefening. Lees voor alle duidelijkheid ook de handleiding door. De mods waar jij over praat bestaan alleen uit DFF en TXD bestanden, en dat kun je dus prima doen met de IMGTool.Succes! ja maar moet je het altijd iets verwijderen om het erin te laten setten??? en hoe weet je wat je moet verwijderen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Je kan ook simpelweg gewoon Gaan replacen. Dan ga je naar het bestand dat je wil vervangen. En dan replace je hem door het bestand in je map. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.