Jump to content

OPM speelde gta IV !

hans on cool   

57 leden hebben gestemd

1. 1. is deze hand on cool of niet

• ja
      23
    • kweet niet
      18
    • neen
      5
    • ik wil het magazine kopen
      7

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

vandaag kreeg ik de OPM in de brievenbus zij speelden gta IV (ja er zijn meer magazines die gta IV speelden) . Ze waren verbijsterd wat ze zagen de graphics de AI was geweldig ze vinden het nieuwe richtsysteem voor een drive by geweldig.maar wat de wereld leven brengt zijn de hyperrealistische inwoners van de stad,die allemaal netjes hun eigen dagelijkse routine doorlopen: ze zien een constructiewerker een bouwplan bestuderen , een junkie rondlummelen in een steegje,een man een krant lezen.... leukst van al is de politiemacht in volle actie zien . niko is niet de enige crimineel zo zein ze , tijdens een rustig moment van hun speelsesie een politieman een misdadiger onder schot houden en vervolgens inrekenen . de dag en nachtcyclus en de wisselende weeersomstandigheden hebben ook een invloed op het gedrag van de bevolking. s'nachts zie je meer ongure figuren op straat en als het regent grijpen de mensen hun paraplu . ze wilden de controler niet terug geven aan de rockstar ze wilden gewoon nog even iets proberen ze richten op een duif ze schieten en potsch hie knalt ui elkaar op het scherm verschijnt 1 of 100 flying rats dan zegt de rockstar afgevaardigde : ''Euhm, you weren't suposed to discover that easter egg''

ze kunnen niet wachten tot ie uitkomt en IK OOK NIET !!!!!

greetz

Bewerkt: door maikel jonson
  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

5

• IV trailer

4

• studio dewolf

3

• maikel jonson

3

Je mag het wel es wat duidelijker typen ;)

voor de rest opzich wel vet maar niks nieuws ofzo ze maken ons alleen jaloers !! :@

Bewerkt: door uniQueGTA
Geplaatst:
Je mag het wel es wat duidelijker typen ;)

voor de rest opzich wel vet maar niks nieuws ofzo ze maken ons alleen jaloers !! :@

ik heb het eigenlijk over getypt uit het boekje hier en daar aangepast

:D:D

Geplaatst:

Haha wel lachen ja als het waar is :puh::dans:

Zolang die duif maar beetje vliegt of loopt op bepaalde stukken.

En niet dat ie al half dood ligt in een hoekje zodat je echt moet zoeken.

Want daar heb ik een hekel aan. :tu:

Geweldig dat die luitjes van opm weer zonodig gelijk een easteregg moesten ontdekken. :schater:

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
Pff bij mij heb ik hem nog niet ontvangd :duh:

Maak je maar geen zorgen hoor. De echte nieuwe release datum was eigenlijk pas op 21maart. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...