Jump to content

OPM speelde gta IV !

hans on cool   

57 leden hebben gestemd

1. 1. is deze hand on cool of niet

• ja
      23
    • kweet niet
      18
    • neen
      5
    • ik wil het magazine kopen
      7

Recommended Posts

Geplaatst:

ja oke. maar hoe kan het dat ik niet verder kom op die iv site ik kom alleen dat je libertycity zo ziet verder kan ik niet komen\.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

5

• IV trailer

4

• studio dewolf

3

• maikel jonson

3

Geplaatst:

Aan de andere kant... Als het de bedoeling is om alle duiven dood te schieten hou je helemaal geen duiven meer over op straat. :7

Geplaatst:
''Euhm, you weren't suposed to discover that easter egg''

Wel lollig :schater:

Maar als ik een uitgebreide review zie van GTA 4 van wat voor een blad ook koop ik hem. Ook al is het een playstation of xbox blad (wat voor een PC gamer als mij bijzonder is).

Geplaatst:

heb em net pas ontvangen :puh:, dat detail over die telefoon is ook wel vet.

als je muziek luistert en je telefoon gaat af, hoor je dat rare pieptoon geluidje door je muziek heen :puh:, echt realistisch :D

Geplaatst:

achter in het magazine staat een bericht dat ze volgende maand een bihrtday edition maken ze spreken over gta IV ik denk dat ze er iets speciaals van gaan maken die revieuw

Geplaatst: (bewerkt)
achter in het magazine staat een bericht dat ze volgende maand een bihrtday edition maken ze spreken over gta IV ik denk dat ze er iets speciaals van gaan maken die revieuw

vind ik geen slecht idee ^_^

20 pagina's GTA IV... xD

Bewerkt: door Kai-ShockWave
vandaag kreeg ik de OPM in de brievenbus zij speelden gta IV (ja er zijn meer magazines die gta IV speelden) . Ze waren verbijsterd wat ze zagen de graphics de AI was geweldig ze vinden het nieuwe richtsysteem voor een drive by geweldig.maar wat de wereld leven brengt zijn de hyperrealistische inwoners van de stad,die allemaal netjes hun eigen dagelijkse routine doorlopen: ze zien een constructiewerker een bouwplan bestuderen , een junkie rondlummelen in een steegje,een man een krant lezen.... leukst van al is de politiemacht in volle actie zien . niko is niet de enige crimineel zo zein ze , tijdens een rustig moment van hun speelsesie een politieman een misdadiger onder schot houden en vervolgens inrekenen . de dag en nachtcyclus en de wisselende weeersomstandigheden hebben ook een invloed op het gedrag van de bevolking. s'nachts zie je meer ongure figuren op straat en als het regent grijpen de mensen hun paraplu . ze wilden de controler niet terug geven aan de rockstar ze wilden gewoon nog even iets proberen ze richten op een duif ze schieten en potsch hie knalt ui elkaar op het scherm verschijnt 1 of 100 flying rats dan zegt de rockstar afgevaardigde : ''Euhm, you weren't suposed to discover that easter egg''

ze kunnen niet wachten tot ie uitkomt en IK OOK NIET !!!!!

greetz

So what?

De PU speelde het ook al, niet zo'n big deal hoor.

Gewoon een hands on.

@ die birthday edition: Ze gaan GTA IV reviewen. En?

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Duiven kapot schieten? Kansloos, ik ben een dieren vriend en ik vind dat Rockstar dit niet kunt maken. :N

**tekst**

So what?

De PU speelde het ook al, niet zo'n big deal hoor.

Gewoon een hands on.

@ die birthday edition: Ze gaan GTA IV reviewen. En?

:duh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

boeien.. over een paar maanden speel ik het zelf, dus zo erg overdrijven dat een paar personen het spel al hebben gespeelt vindt ik overdreven.

Geplaatst:

heb opm artikel ook gelezen en wat ik ook wel een leep detail vond was dat je in een luxe jeep naast de sprekende gps ook lcd schermen hebt in de stoelen voor de passagiers vanachter .

Geplaatst:

Da wordt fun duiven schieten. Ik verwacht ook wel veel van de AI na al die artikels te lezen, hopelijk vind ik het nog altijd even schitterend wanneer ik het zal spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...