Jump to content

OPM speelde gta IV !

hans on cool   

57 leden hebben gestemd

1. 1. is deze hand on cool of niet

• ja
      23
    • kweet niet
      18
    • neen
      5
    • ik wil het magazine kopen
      7

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Da wordt fun duiven schieten. Ik verwacht ook wel veel van de AI na al die artikels te lezen, hopelijk vind ik het nog altijd even schitterend wanneer ik het zal spelen.

Tuurlijk :D

EDIT: GVD, is me mr bean weg :duh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

5

• IV trailer

4

• studio dewolf

3

• maikel jonson

3

Geplaatst: (bewerkt)

Er word gezegt dat ze wettelijk gezien niet mogen trakteren op alchohol op hun verjaardag maar in liberty city wel. Meer informatie volgt.

P.S. de hands-on vond ik niet zo veel voorstellen. Het enige leuke was dat ze per ongeluk die easteregg vonden.

Ik heb dus gestemd op neen want het is gewoon een doorsnee review. Dit betekend ook niet dat ik hem slecht vind.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

jah man heb hem vandaag gehaald vind hem wel goed wel kikken egt iets voor nederlanders dat ze weer is zoiets ontdekken holland!!!!!!!:puh:

Geplaatst:
Duiven kapot schieten? Kansloos, ik ben een dieren vriend en ik vind dat Rockstar dit niet kunt maken. :N

gelijk :tu:

Geplaatst:

Ik ben ook wel een dierenvriend,

Maar duiven schieten lijkt me best wel leuk hoor :7

Geplaatst:
Duiven kapot schieten? Kansloos, ik ben een dieren vriend en ik vind dat Rockstar dit niet kunt maken. :N

hmm vindt je het wel kunnen dat we mensen dood schieten?? :S lijkt me toch dat je ook een "mensenvriend" bent.. ;)

Voor de rest, leuk dat ze dat ontdekt hebben. Hopen dat ze niet al te moeilijk te vinden zijn doordat ze iedere keer wegvliegen als jij aan komt lopen! :?

Geplaatst:
heb em net pas ontvangen :puh:, dat detail over die telefoon is ook wel vet.

als je muziek luistert en je telefoon gaat af, hoor je dat rare pieptoon geluidje door je muziek heen :puh:, echt realistisch :D

ik weet niet voor jou hoor maar als je muziek aan het luisteren bent en je wordt gebelt stopt het liedje en wordt je ringtone afgespeeld

Geplaatst:
Maar duiven schieten lijkt me best wel leuk hoor :7

Ik zie het al weer voor me, Heb je het spel weer bijna helemaal uitgespeeld maar moet je nog dat ene laatste verdomde duifje vinden :N Happy Hunting. Soms wel frustrerend haha :D

Geplaatst:

Het duiven schieten lijkt me echt helemaal niks, in de vorige delen waren dit soort dingen ook al irritand(mijn mening) :cya:

Geplaatst:

Ik las hem vandaag pas ^_^ Was op Voetbal toernooi naar denemarken en toen ahd een gast uit me klas hem Ff geleend. Maarja ik vond dat er niet heel veel in stond (wel wat leuke dingen maar niet veel nieuws). Op een ding na dat duiven schieten is wel heel vet hoor :D R* komt toch steeds met wat nieuws.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...