Bloodz & Cripz member Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik heb 2 vragen. 1, Ik heb een outfit en een hoofd download uitgezocht, maar bij die outfit zit al een gezicht!!! Kan ik dan dat hoofd vervangen voor dat andere hoofd zonder de outfit ook te verwijderen??? 2, Als je een mod gedownload hebt, hoe zet je hem dan in het spel??? Hopelijk thnx, maakt ook ni uit als je er maar 1 weet laterzzz. Reageren
Donwell Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 De eerste vraag is nogal lastig te beantwoorden, aangezien we het spel niet weten. Als je de naam van het spel er even bijzet, is het makkelijker te beantwoorden. Andere mods worden vaak in-game gezet met de IMGTool (Handleiding), maar dat is vaak afhankelijk van de mod zelf. Lees de ReadMe even door, daar staat vaak een uitleg bij. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 oohhh... het spel is grand theft auto san andreas Reageren
Donwell Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 De eerste vraag is lastig te beantwoorden, maar je kunt bij die outfit het hoofd zetten zoals je dat hebt gedownload. Als je de bestanden wilt aanpassen, bekijk deze tutorial dan eens. Hierin wordt het aanpassen van een texture uitgelegt, waarschijnlijk precies iets wat jij nodig hebt. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.