Jump to content

Vraag om Inspiratie!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je niet Wat voor een Signature Je moet maken?

Je kan Het hier vragen en Misschien weten Andere

Leden Het Antwoord Hier wel Op! _O_

Neem deze Over:

[b]Wat weet je Niet:[/b]
[b]Wat zou je er voor een willen maken:[/b]
[b]Zoals welke Games:[/b]
[b]Overig:[/b]

Voorbeeld:

Wat weet je Niet: Wat voor signature ik moet maken.

Wat zou je er voor een willen maken: Iets met een spel.

Zoals welke Games: GTA SA, IV, VC, Enz.

Overig: Weet iemand Het?!

>>> Door .Levi.: <<<

Het zou beter zijn als leden met elkaar kunnen bespreken wat er nog meer voor ideeën zijn voor een bepaald onderwerp. Er zijn zoveel designs over het internet waar je inspiratie vandaan kunt halen. Je kan ergens mee bezig zijn en even niet meer weten wat je nog allemaal kunt maken. Om dan in dit topic even na te vragen of iemand nog goede ideeën heeft vind ik weer wel een goed plan. Je kunt elkaar links of screens geven van andere ontwerpers of designs die je hebt gezien, met elkaar bespreken hoe je zoiets het beste kunt maken e.d.
Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Ik denk dat dit topic beter had kunnen heten: Het Sig-ideeën topic want dan weet je dat het voor sigs is. Of je kunt zeggen het graphics ideeën topic. Dat is veel duidelijker.

Geplaatst:

Er zijn zoveel keuzes en onderwerpen voor signatures. Ik ben van mening dat als iemand even geen onderwerp weet voor een signature dat hij of zij antwoorden kan verwachten die eigenlijk heel voor de hand liggend zijn. Denk aan antwoorden als Games, Films, Abstract, Natuur. Ik neem aan dat ieder mens zoiets zelf wel kan bedenken. Daarbij komen de meeste antwoorden die je krijgt uit eigen mening en wat ze zelf vaak het leukst vinden om te doen of maken.

Het zou beter zijn als leden met elkaar kunnen bespreken wat er nog meer voor ideeën zijn voor een bepaald onderwerp. Er zijn zoveel designs over het internet waar je inspiratie vandaan kunt halen. Je kan ergens mee bezig zijn en even niet meer weten wat je nog allemaal kunt maken. Om dan in dit topic even na te vragen of iemand nog goede ideeën heeft vind ik weer wel een goed plan. Je kunt elkaar links of screens geven van andere ontwerpers of designs die je hebt gezien, met elkaar bespreken hoe je zoiets het beste kunt maken e.d.

Ik zal de naam van het topic veranderen in Vraag om Inspiratie! Iemand een originelere naam? PB mij dan maar even en misschien zet ik hem erin.

Topic moved naar Graphics General and Discuss.

Geplaatst:

nou dan begin ik wel :Y

Wat weet je Niet: Wat voor signature ik moet maken.

Wat zou je er voor een willen maken: Iets met een spel.

Zoals welke Games: GTA SA, IV, VC, Enz.

Overig: Weet iemand Het?!

Geplaatst:

Wat weet je Niet:wat voor stijl sig

Wat zou je er voor een willen maken: games

Zoals welke Games: cod4.cod2.cod3.cod1.

Overig: ???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...