Jump to content

autocide

gamerken92

Recommended Posts

Ga op de trap staan en probeer op het hoofd te richten, hij zou dan dood moeten gaan volgens mij. Als hij toch nog weg rijd, moet je hem killen d.m.v. een drive-by, dus zorg dat je eventueel bij de Ammunation een wapen voor een drive-by koopt, bijvoorbeeld een Tec-9 of een Uzi.

Veel succes,

Greetz :sigaar:

Delen op andere websites

Ik had die auto voor dat hij weg reed met mij m4 al verot geknalt. ;)

Update: Dit gebeurt nu altijd! Plaats ik een keer een bericht, word het een gewoon een dubbelpost. Zeer irritant. :duh:

Bewerkt: door warrock_123_321
Delen op andere websites

• 4 weken later...

Autocide is wel een redelijk makkelijke missie. De bouwvakker kun je zowel als met de sniper als uzi doen. de DBP doe je van afstand met sniper door het hoofd. De 2 met de bobcat zijn id de buurt van een juwelier doe de bestuurder met je sniper en de ander moet je ook snel doodmaken van hij heeft een shotgun, hiermee kun je zelf ook de pijp uitgaan, schiet hem neer met een sterk wapen, de bobcat is zwart met rood en kom je in het spel alleen nu tegen, zet hem dus in je garage als je hem wilt hebben. Dit telt ook voor de witte PCJ. De vijfde gangster maakt een ritje met zijn boot, schiet hem gwn neer met een sniper. De laatste gangster rijd op een PCJ rond in Washington Beach, deze is het moeilijkst want hij ziet je van verre al aankomen en spurt dan weg. Neem een sportwagen of de witte PCJ, met de sportwagen kun je hem van de motor afduwen, met de PCJ kan dat ook maar dan moeilijker, je kan met de PCJ met de uzi naar voren schieten tot ie dood is.

Mission Passed

$4000

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...