Jump to content

Nieuwe signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nieuwe signature gemaakt en hoop dat beter dan vorig.

tornadofoto2kopiena3.jpg

Studio Dewolf staat op die foto(zie rechts op laatste gebouw) maar er zijn enkele letters wegvliegen door de tornado en jullie moeten het zelf zoeken.

Geplaatst:
Ik heb nieuwe signature gemaakt en hoop dat beter dan vorig.

tornadofoto2kopiena3.jpg

Studio Dewolf staat op die foto(zie rechts op laatste gebouw) maar er zijn enkele letters wegvliegen door de tornado en jullie moeten het zelf zoeken.

de F is zo helemaal in die tornado verdwenen :7

mooi gemaakt :tu:

8/10

Geplaatst:

Hehe F is niet weggevlogen wel E :bonk: In echt is dat zo bij letters zijn vuil door tornado.

Geplaatst:

Ziet er goed uit... lijkt alleen veel op een bestaand plaatje... waarvan weet ik niet... maar ja.

Wel leuk gedaan dat er zo een letter meewaait :puh:

uhm dat wordt een... 8/10 net als hierboven.

Geplaatst:

Volgensmij is mijn resolutie ver buiten bereik van de jouwe, want ik heb ongeveer een half uur moeten zoeken voordat ik die E, en die F eindelijk vond. Het is inderdaad leuk verzonnen, maar ik had dat iets opvallender gedaan. Omdat een tornado, en een bedolven stad ook al bijzonder veel opvallen...

Ik weet niet wat je er aan gedaan hebt, want het lijkt mij meer een plaatje, waar je het een en ander aan hebt verrandert. neemt niet weg dat het verder een erg mooie signature is, hoe en wat je er ook aan hebt gedaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...