Proggie Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik speel het eigelijk nog dagelijks Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 ik heel soms, ongeveer 1 keer in het half jaar, lcs speel ik minimaal ongeveer 2dagen in de week. en san andreas meestal elke dag (naja.. mta sa dan) Reageren
VforV Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik heb onlangs (vorige week vrijdag) GTA Vice City, samen met GTA San Andreas gekocht. Ik heb al een beetje VC gespeeld maar wat zou je zelf doen? GTA VC of SA? Inderdaad, San Andreas. De graphics van Vice City had ik wel wat beter verwacht, het lijkt nog TE veel op GTAIII (de graphics dan). Eigenlijk kan ik de vraag niet goed beantwoorden aan gezien ik het nog maar 4 dagen heb. Reageren
nick11123 Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) ik speel gta vice city nog steeds ---------------- 1'e Bericht ___________ Bewerkt: 18 mei 2006 door nick11123 Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik speel vice city nog dagelijks,san andreas ongeveer 1/2 van de tijd dat ik vice city speel,i.v.m m'n faqs enz. San andreas heeft meer mogelijkheden,maar vice city heeft een betere storyline,de "extra" mogelijkheden zijn beter in vice city (store robberies,...) Reageren
quincy225 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb VC geleend, Ik vind SA wel te groot, Maar ik vind in VC veel meer een Maffia-sfeertje hangen. Dat Gangster is ok wel leuk maar dah heb ik nouw wel gezien. Du sik speel het nog jah;) GTA sa ik de grootste spel ter wereld Reageren
Goliat Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ik heb VC geleend, Ik vind SA wel te groot, Maar ik vind in VC veel meer een Maffia-sfeertje hangen. Dat Gangster is ok wel leuk maar dah heb ik nouw wel gezien. Du sik speel het nog jah;) GTA sa ik de grootste spel ter wereld Volgens mij is Doom 3 vele malen groter. Ik speel GTA Vice City nog weleens, niet meer zo vaak als vroeger maar dat heeft ook te maken met San Andreas. San Andreas is wel beter qua graphics en voertuig keuze, maar de story-line haalt het niet bij die van GTA Vice City. Bewerkt: 2 april 2006 door Goliat Reageren
LucasV Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Soms probeer ik m'n stats nog wat te verbeteren of naar wat gezochte eggs zoeken. Reageren
ShortY- Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Het staat op mijn pc, maar spelen doe ik het eigenlijk nooit wegens tijdgebrek en juist overvloed aan andere dingen Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 ik want mta is wel leuk en het modden. want ik heb gta namelijk niet op de pc Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 sinds ik sa heb speel ik vc nooit meer maar nu ik sa heb uit gespeeld speel ik alleen nog maar mta Reageren
Rullez Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 ik speel hem nog wel eens maar niet zo vaak meer Reageren
Ice Banana Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 i vind gta VC gewoon te cool voor woorden wrm:het is masaal vrolijker dan gta3 ,gta SA wat wil je daarmee zegen:in sa lijkt of alles wel bruinachtig is,dan heb je gta3 die meer donkerder is. en Grand Theft Auto :Vice City heeft wel degelijk een hawai gevoel zomerse kleuren en veel kleurwisselingen Reageren
DJChrisD Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 ik speel hem nog steeds want ik heb geen ps2 voor sa :unsure: :unsure: Ik heb GTA SA op de pc. Is die nog niet uit dan ? Heb 'm gekopieerd. Heb 'm op de PS2 origineel, maar kon niet wachten tot ie op de pc uit was, en dan krijg je dit Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Vice City is de nieuwste GTA die mijn computer aankan :$ . Maar het is nog altijd leuk ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.