Rullez Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 ik speeel hem nog ik ebn nu bij de laatste missie en dan speel ik hem denk niet meer Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik speel hem nog steeds want ik heb geen ps2 voor sa Ik heb GTA SA op de pc. Is die nog niet uit dan ? Heb 'm gekopieerd. Heb 'm op de PS2 origineel, maar kon niet wachten tot ie op de pc uit was, en dan krijg je dit Ik denk dat op 31 Januari 2005 san andreas er voor de pc nog niet was. Voortaan even kijken naar de datum. Ontopic: Ik speel zo af en toe nog wel eens ViceCity, omdat het een lekkere sfeer heeft. Mooie wagens, leuke missie's noem het maar op. Een leuk verhaal en ga zo maar door. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Nee ik speel GTA Vice city niet meer. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik speel vc nog wel eens hoor! sterker nog, ik speel zelfs gta3 en gta2 nog! (en sa natuurlijk ook!) Reageren
Assassin Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik wel, ik vind het een top spel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.