Jump to content

Nieuwe viedeokaart hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal ik was binnenkort van plan om een videokaart te kopen. MAar ik wou weten waat voor poort ik had. Ik heb een moederbord (dell ory007) maar ik weet niet of het agp pci of wat heeft. Ik heb everest home edition 2 gedownload na wat advies. Maar waar kan ik zien welke videokaart erin past. Enigste wat erop lijkt is wat ik hier tegen kwam.

Veld Waarde

BIOS Eigenschappen

Verkoper Dell Inc.

Versie 1.0.3

Uitgavedatum 07/12/2007

Capaciteit 2048 KB

Opstartapparaten Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120

Specificaties Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, EDD, BBS

Ondersteunde Standaarden DMI, APM, ACPI, PnP

Uitbreidingsmogelijkheden ISA, PCI, USB <<<----

Dit vond ik bij Computer > DMI > BIOS

Dus past er een pci of een PCI express x16 in want het is een nieuwe pc die ik laatst gekocht heb bij dell.

Dus het moet wel pci express zijn toch of hoe zit dat ??

Geplaatst:

als je bij everest kijkt moet je bij scherm kijken en dan op gpu klikken dan krijg je de spec van je video kaart en daar tussen staat ook de bus type en dat zal bij jouw wel Pci Express zijn. :Y

en als je hem laatst heb gekocht moet er zker wel een Pci Express in zitten. :Y

kijk anders daarn nog even in everest ;)

Geplaatst:

Jah maar ik heb geen videokaart maar een graphics accelerator. Dus bij gpu zie je niks bij mij. En ik heb deze pc : dell inspiron 530.

Geplaatst:

nja als je hem laatst gekocht hebt moet er wel een PCI-E inzitten :Y

ik zou als ik jouw was voor de zekerheid gewoon ff je kast openmaken en dan naar deze slot zoeken. :)

Want dat is een PCI Express slot en misschien staat het ook op het moederbord geschreven.

Geplaatst:

het staat allemaal bij everest

start everest. als hij gestart is dan zie je daar allemaal namen zoals: computer moederboord scherm

dan kies je de 2de moederboord. klik daarop. en dan zie je weer namen : cpu cpuid moederboord.

dan kies je weer moederboord. dan wacht je ff en dan word alles geladen. bij de eenalaaste moet het staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...