Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gezien op cheatdevice dat er auto's en moto's kunnen vliegen , wat moet ik er voor doen om het ook te kunnen ? heb ik een code nodig zoja de welke.

Heb ook gezien dat er in de legerbasis 3 poorten zijn waarvan er 1 open is ( waar een tank in staat ). Kunnen de andere poorten ook geopend worden ? zoja hoe.

Alvast bedankt

Groeten Sören

vraagje

:D:D

>>> Door Lantyz: Zinloze afbeeldingen verwijderd & topic verplaatst naar correct forum<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Bij Wikigta staan cheats, daar staat ook de cheat bij "vliegende auto's" motor's kan je niet laten vliegen. En doe het de volgende keer bij de GTA waar dit hoort, zoals JS007 als zei.

EDIT: De volgende keer niet van die héle grote pictures posten aub, er waarom staat de voorkan van 10.000BC er nou weer?? Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken??!! En hij is ook nóg is groot. Volgende keer 1 "picture" plaatsen. Die onderop is goed :tu: Alleen de volgende keer ff nog ---------- erbij zetten ;)

Het maakt niet véél uit, omdat je nieuw bent en nog niet alles snapt.

Bewerkt: door GTAinfo
Geplaatst:
Heb ook gezien dat er in de legerbasis 3 poorten zijn waarvan er 1 open is ( waar een tank in staat ). Kunnen de andere poorten ook geopend worden ? zoja hoe.

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar van de legervoertuigen kan je enkel de Hunter en de Rhino gebruiken. De Hunter vind je op het vliegveld (klik hier voor de exacte plek), en de Rhino vind je op de legerbasis, bij die 'poort' die open staat. Zorg wel dat je de Army Fatique aan hebt, anders wordt je door iedereen en alles aangevallen ;)

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar van de legervoertuigen kan je enkel de Hunter en de Rhino gebruiken. De Hunter vind je op het vliegveld (klik hier voor de exacte plek), en de Rhino vind je op de legerbasis, bij die 'poort' die open staat. Zorg wel dat je de Army Fatique aan hebt, anders wordt je door iedereen en alles aangevallen ;)

Hij bedoelt dat er drie hangars staan en één met een tank erin.

De vraag was:Kunnen de andere poorten ook geopend worden?

antwoord:met cheatdevice wel ja,met ''loop door de muren''MODE.

Niets te zien een lege ruimte,omdat je er normaal niet zou in kunnen ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...