klikoe Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Heey weet iemand misschien hoe ik de Citizens mod installeer in gta sa? Er staat dat ik een of andere map moet maken in Gta sa user files. En dat ik daarin een mpack 3 map ik moet doen. Maar ik download alleen: scr.scm, text.gxt en mpack.dat. Wie kan mij helpen?? klikoe Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Maak een map genaamd MPACK aan in GTA San Andreas User Files en plak daar de map van de mod in, het staat trouwens ook in de Readme. Succes! Reageren
Donwell Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Nog even een kleine toevoeging; Als je de bestanden in de map 'MPACK' hebt staan, dan moet je een New Game starten. Daar zie je een lijstje; GTA San Andreas [standard] en San Andreas Citizens. Kies SAC, en wacht tot het spel geladen is. Op deze manier heb je geen gedoe met savegames e.d. Je zegt overigens ook dat je alleen de bestanden scr.scm, text.gxt en mpack.dat hebt gedownload. In dat geval, maak je in de map MPACK weer een nieuwe map aan genaamd MPACK3, en dáár plaats je de bestanden dan in. Let overigens op dat je het .rar bestand niet opent met WinRAR, maar uitpakt (Rechtermuisknop --> Uitpakken als.../Extract as...), want normaal gesproken zou zo het mapje er ook bij zitten. Reageren
klikoe Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ok bedankt iedereen. klikoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.