Jump to content

Vraag

Bloodz & Cripz member

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie heel veel mods en programma's voor bijvoorbeeld gta:vcs ^_^ , maar die is ni voor de pc dus hoe zet je het dan op je psp of playstation.??! :D:D:D

Hopelijk thnx! :tu::cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, helaas kan dit niet. In dit topic was er ook al een vraag over gehouden. Oja, dit hoort niet hier thuis, volgende keer maar even bij het fora van VCS general . Of bij 1 van de andere GTA generals.

Bewerkt: door GTAinfo
Geplaatst:

:o maar bijvoor beeld cheatdevice dan?????? :D

en ik zet hem volgende keer ergens anders thnx :D:tu::cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Nee, helaas kan dit niet. In dit topic was er ook al een vraag over gehouden. Oja, dit hoort niet hier thuis, volgende keer maar even bij het fora van VCS general . Of bij 1 van de andere GTA generals.

Je praat jezelf voorbij GTAInfo. Het is wél mogelijk om te modden op de PS2. Er wordt in dit topic gediscussieerd over het feit; illegaal, of legaal. Wij gaan er tot op heden gewoon vanuit dat PS-modden illegaal is, en dus niet mag worden besproken op dit forum.

Op websites zoals Gtaforums.com wordt er verder ingegaan op deze vorm van modding, dat overigens niet heel gemakkelijk is. Er zijn programma's nodig die nogal wat geld kosten, en er is een hoop werk nodig om ook maar één miezerige auto in je spel aan te plaatsen.

Succes ermee! :tu:

>>> Door Dizzee: Je zegt zelf dat het niet besproken mag worden op dit forum, maar toch ga je hem helpen met een doorverwijzing naar een ander forum waar er meer uitleg over gegeven wordt?

Hier gooi ik maar een slotje op, geen illegale dingen hier. :slotje:<<<

Bewerkt: door Dizzee
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...