Jump to content

Muziek evenementen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Op de frontpage van gtagames.nl zag ik "en een nieuwe pagina waar verschillende muzikale evenementen in New York City worden aangekondigd"

Betekend dit dat je in GTA 4 naar muziek evenementen kunt gaan zoveel je wilt??

Geplaatst: (bewerkt)
Op de frontpage van gtagames.nl zag ik "en een nieuwe pagina waar verschillende muzikale evenementen in New York City worden aangekondigd"

Nee, het is een Live evenement in New York (Real Life, dus niet in GTA):

http://www.rockstargames.com/IV/events/

events-flyer-embed.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:
Mensen moeten onderscheid leren maken tussen RL en GTA 4. :7

Ja klopt, het staat er heel duidelijk als je engels kent

Geplaatst:
Mensen moeten onderscheid leren maken tussen RL en GTA 4. :7

Ja klopt, het staat er heel duidelijk als je engels kent

En wie kent nu geen engels? ^_^

Geplaatst:

Als ze zit al op zo`n manier vieren. Hoe moet dan de release party zijn op 29 april?? Dat moet volgens mij allee releasefeesten overtreffen! :puh:

Geplaatst:

Nee, het is een Live evenement in New York (Real Life, dus niet in GTA):

http://www.rockstargames.com/IV/events/

events-flyer-embed.jpg

Verwacht dus 5, 14, 19 en 21 april nieuwe nieuwtjes op het internet

Geplaatst:

de release word 1 groot gekkenhuis.. zonder twijfel jammer genoeg ben k dan op vakantie tot die vrijdag.. denke jullie dat k dan nog veel kans maak voor een exemplaar?

Geplaatst:
de release word 1 groot gekkenhuis.. zonder twijfel jammer genoeg ben k dan op vakantie tot die vrijdag.. denke jullie dat k dan nog veel kans maak voor een exemplaar?

Dan loop je toch gewoon naar de winkel en vraag of ze daar eentje apart willen houden voor je maar dan op een andere dag.(Reseveren) Een beetje klantvriendelijke winkel vind dat vast wel goed.

Geplaatst: (bewerkt)
Dan loop je toch gewoon naar de winkel en vraag of ze daar eentje apart willen houden voor je maar dan op een andere dag.(Reseveren) Een beetje klantvriendelijke winkel vind dat vast wel goed.

Pre-orderen heet zoiets dus... :duh:

Als je slim bent, zoek je in de winkel naar het Christmas Pre-Order pakketje. In de Dixons bij mij in de buurt zag ik er vandeweek nog 2 liggen. Daar krijg je de collecters item Credit Card bij, wat een tijdje geleden (Kerstmis dus) ook op deze website verkondigd was. Kost € 9,95, wat je weer terugkrijgt als "korting" bij aankoop van het spel. Het kost je dus niks extra, dat collecters-item! Ies leuk!!! _O_:tu:

Bewerkt: door Iscariah

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...