KoenKucharek Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 wie kan er voor zorgen dat ik dit filmpje in mp4 bestand heb en op mijn ipod touch kan zetten? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik weet een website, maar dat is illegaal en ik denk niet dat het de bedoeling is om die dingen uit te gaan wisselen. tip: google Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik weet een website, maar dat is illegaal en ik denk niet dat het de bedoeling is om die dingen uit te gaan wisselen. tip: google vertel de site is Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik zeg toch dat die hier niet mogen worden uitgewisseld? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Haha, doodgeinig filmpje ik kwam niet meer bij van het lachen je kan alleen beter deze nemen: link: http://nl.youtube.com/watch?v=j1_RXc4ZnUU&...feature=related Bewerkt: 21 maart 2008 door GTAinfo Reageren
BaasB Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Jongens, niet zo zeuren. Mastermovies is geen commerciele organisatie en er staat geen copyright op hun filmpjes. Hun doel is om zoveel mogelijk mensen lol te laten hebben aan hun filmpjes, dus wat maakt het uit. In ieder geval, ik heb het filmpje even voor je geconverteerd naar Ipod formaat, als het goed is zul je 'm nu gewoon op je Ipod af moeten kunnen spelen. Je kunt het filmpje downloaden via RapidShare: Klik! Hoe je moet downloaden spreekt voorzich, maar mocht je er toch niet uitkomen, vraag dan maar even om uitleg. Veel plezier ermee. @ hieronder: Geen probleem. Heb je hem ook al op je Ipod gezet, en is de kwaliteit goed genoeg? Bewerkt: 21 maart 2008 door BaasB Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Jongens, niet zo zeuren. Mastermovies is geen commerciele organisatie en er staat geen copyright op hun filmpjes. Hun doel is om zoveel mogelijk mensen lol te laten hebben aan hun filmpjes, dus wat maakt het uit. In ieder geval, ik heb het filmpje even voor je geconverteerd naar Ipod formaat, als het goed is zul je 'm nu gewoon op je Ipod af moeten kunnen spelen. Je kunt het filmpje downloaden via RapidShare: Klik! Hoe je moet downloaden spreekt voorzich, maar mocht je er toch niet uitkomen, vraag dan maar even om uitleg.Veel plezier ermee. o jongen heel heel erg supper bedankt man EDIT: Kun je dezen misschien ook doen? hierboven ja goede kwaliteit hoor Bewerkt: 22 maart 2008 door KoenKucharek Reageren
BaasB Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ja is goed. Download link: Klik! Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Jongens, niet zo zeuren. Mastermovies is geen commerciele organisatie en er staat geen copyright op hun filmpjes. Hun doel is om zoveel mogelijk mensen lol te laten hebben aan hun filmpjes, dus wat maakt het uit. In ieder geval, ik heb het filmpje even voor je geconverteerd naar Ipod formaat, als het goed is zul je 'm nu gewoon op je Ipod af moeten kunnen spelen. Je kunt het filmpje downloaden via RapidShare: Klik! Hoe je moet downloaden spreekt voorzich, maar mocht je er toch niet uitkomen, vraag dan maar even om uitleg.Veel plezier ermee. @ hieronder: Geen probleem. Heb je hem ook al op je Ipod gezet, en is de kwaliteit goed genoeg? ja wel goed hoor maar kun je dan weer een link stuuren als die pulpshow klaar is?? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 www.zamzar.com Dat is legaal denk ik. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 www.zamzar.com Dat is legaal denk ik. dat is om te converteren ik heb daar al een perfect prog voor gekocht die confertteerd alles in elk bestand type Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) zou je er miss nog 3 kunnen doen ik weet niet of het te veel voor je is http://www.youtube.com/watch?v=oadi60hvvw0...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=n--GMpxefPM...feature=related Bewerkt: 22 maart 2008 door KoenKucharek Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 wie kan er voor zorgen dat ik dit filmpje in mp4 bestand heb en op mijn ipod touch kan zetten? Vixy.net ik heb een programmatje maar nu niet bij de hand typ bij google in Free youtube to mp4 converter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.