Jump to content

opnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet een website, maar dat is illegaal en ik denk niet dat het de bedoeling is om die dingen uit te gaan wisselen. tip: google

Geplaatst:
ik weet een website, maar dat is illegaal en ik denk niet dat het de bedoeling is om die dingen uit te gaan wisselen. tip: google

vertel de site is

Geplaatst: (bewerkt)

Jongens, niet zo zeuren. :puh: Mastermovies is geen commerciele organisatie en er staat geen copyright op hun filmpjes. Hun doel is om zoveel mogelijk mensen lol te laten hebben aan hun filmpjes, dus wat maakt het uit. :7 In ieder geval, ik heb het filmpje even voor je geconverteerd naar Ipod formaat, als het goed is zul je 'm nu gewoon op je Ipod af moeten kunnen spelen. Je kunt het filmpje downloaden via RapidShare: Klik! Hoe je moet downloaden spreekt voorzich, maar mocht je er toch niet uitkomen, vraag dan maar even om uitleg.

Veel plezier ermee. :puh:

@ hieronder: Geen probleem. :) Heb je hem ook al op je Ipod gezet, en is de kwaliteit goed genoeg?

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst: (bewerkt)
Jongens, niet zo zeuren. :puh: Mastermovies is geen commerciele organisatie en er staat geen copyright op hun filmpjes. Hun doel is om zoveel mogelijk mensen lol te laten hebben aan hun filmpjes, dus wat maakt het uit. :7 In ieder geval, ik heb het filmpje even voor je geconverteerd naar Ipod formaat, als het goed is zul je 'm nu gewoon op je Ipod af moeten kunnen spelen. Je kunt het filmpje downloaden via RapidShare: Klik! Hoe je moet downloaden spreekt voorzich, maar mocht je er toch niet uitkomen, vraag dan maar even om uitleg.

o jongen heel heel erg supper bedankt man

EDIT: Kun je dezen misschien ook doen?

hierboven ja goede kwaliteit hoor

Bewerkt: door KoenKucharek
Geplaatst:

@ hieronder: Geen probleem. :) Heb je hem ook al op je Ipod gezet, en is de kwaliteit goed genoeg?

ja wel goed hoor maar kun je dan weer een link stuuren als die pulpshow klaar is??

Geplaatst:
www.zamzar.com Dat is legaal denk ik.

dat is om te converteren ik heb daar al een perfect prog voor gekocht die confertteerd alles in elk bestand type

Geplaatst:
wie kan er voor zorgen dat ik dit filmpje in mp4 bestand heb en op mijn ipod touch kan zetten?

Vixy.net

ik heb een programmatje maar nu niet bij de hand

typ bij google in Free youtube to mp4 converter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...