Bloodz & Cripz member Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik heb 2 vrage. 1= Ik zie heel veel mods, maar ehh.... er staat ni bij wat het vervangt. Mag je zelf weten ofzo voor wat je het vervangt??? 2= wat is precies een ''poll''???? alvast thnx!! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik heb 2 vrage. 1= Ik zie heel veel mods, maar ehh.... er staat ni bij wat het vervangt. Mag je zelf weten ofzo voor wat je het vervangt??? 2= wat is precies een ''poll''????alvast thnx!! 1: Dat kun je aan de naam zien van de bestanden. Als je een Ferrari download en de bestanden 'Infernus.txd' en 'Infernus.dff' zitten erin weet je dat het de Infernus vervangt. 2: Een 'Poll' is een opiniepeiling. Het is een soort enquête voor de mensen die het lezen. Je kan dan uit een paar antwoorden kiezen en je keuze versturen. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ohh... thnx Ik heb nog een vraag.. Je hebt af en toe bijvoorbeeld twee keuzes voor de M4, maar ehh... Als je er 1 kiest en je wil na een week die andere, kan dat en ja hoe kan dat dan???? ciao Reageren
K.O. Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik heb nog een vraag.. Je hebt af en toe bijvoorbeeld twee keuzes voor de M4, maar ehh... Als je er 1 kiest en je wil na een week die andere, kan dat en ja hoe kan dat dan???? ciao Twee keuzers voor de M4? Je bedoelt 2 txd-dff combinaties? Nou eerst zet je de ene ingame en vervolgens, na een week, zet je de andere er in. Gewoon overschrijven. Mocht je volgende week weer van gedachten veranderen dan kun je gewoon die eerste er terug inzetten. Etc, Etc. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Maar in de uitleg staat dat je de standaard moet verwijderen. Maar je kan hem er weer in zette heb je hem dan verplaatst ofzo??? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 die moet je tijdelijk ergens anders opslaan. dat doe ik hier altijd: Bureaublad/Van alles/SA Mods/M4 in die map kun je die dingen plaatsen en als je het allereerste bestand ook nog wilt maak je er ook nog een ander map bij bijvoorbeeld. Bureaublad/Van alles/SA Mods/M4/back-up Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Alleen in de uitleg over installeren staat ook dat je gta3.img moet openen ofzo waar is dat dan voor??? En er staat in dikke koeien letters ''maak eerst een backup'' waar is dat dan voor??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Een backup maak je voor als je de mod niet meer wilt of het niet doet. Je kan dan de orginele bestanden terugzetten zodat je weer de orginele auto, wapen of wat dan ook hebt. De gta3.img moet je openen om bij de bestanden te kunnen komen om een mod te instaleren. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik heb een vraag over het eerste wat je doet ''de mod downloaden''. Moet je de mod die je gedownload hebt ergens heen plaatsen ofzo, want dat snap ik ni???? EDIT Oohhhh.... sorry ik weet het al sorry EDIT 2: Ik heb nog een vraag. Er staat als je wat gaat vervangen (dus de standaard auto of wapen enz.) verwijderen, maar je verplaatst het toch juist naar een map ofzo of kijk ikk verkeerd of moet je wel op verwijderen klikken en vraagt hij een keer waar je het naar wilt verplaatsen??? Als je dit nog snapt en je weet het zet hier dan ff een berichtje onder thnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.