Jump to content

nieuwe videokaart

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wat zit er eigenlijk nog in mijn pc dat nog wel goed is

niels

sorry voor dubbelpost

Bewerkt: door nielsjansen
Geplaatst:

er zit niet zoveel goeds in je pc voor een gamer. maar voor kantoorwerk is het wel een goede pc.

ja kan die videokaart en voeding wel kopen. en later de andere nieuwe hardware. maar ik zou doorsparen tot je het geld bij elkaar hebt. en alles in een keer kopen. als je dan het geld bij elkaar hebt dan zijn er wel weer dingen in prijs gezakt. zoals de ATI Radeon HD3870 die is binnekort 100 euro. en dat voor een High-End kaart :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

osmgek11 heeft gelijk :Y

Je kan beter ff door sparen tot de 800-900 euri.

Kun je een game pc opzetten, ik heb mijn pc pas een paar maanden en het is stukken beter dan dat je andere hardware in je huidige pc gaat plaatsen.

Je moet altijd op 2 eigenschappen letten op de videokaart:

1. Om uit je videokaart het maximale te halen, moet je een voeding hebben die apart naar je videokaart gaat.

2. Deze eigenschap vind ik zelf, ik heb een geforce 8500, een nieuwere versie die lekker snel is en waar je makkelijk graw 2 op kan spelen. Ik speel zelf Call Of Duty 4 zonder hapering.

Heb je vragen, PM me dan even

mvg,

kevboy09

Bewerkt: door kevboy09
Geplaatst:

Oke volgens mij ben ik er uit.

Ik spaar nog wel even door tot ik geld genoeg heb om een complete nieuwe pc te kopen en dan doe ik dat wel.

bedankt voor alle hulp.

niels

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...