Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Heey kheb wat nieuwe tingatures gemaakt cijfer/commentaar = hier welkom Kleine update: Bewerkt: 21 maart 2008 door GTAinfo Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Euh, is dat alles? foto + eenvoudig tekst De foto is wel leuk maar probeer eens de tekst te mooi maken. Dus dat is maar 5/10. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Euh, is dat alles? foto + eenvoudig tekst De foto is wel leuk maar probeer eens de tekst te mooi maken. Dus dat is maar 5/10. Haha, dit is de eerste keer Moet nog wel wat meer dingetjes uitvinden Reageren
M4X Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Hey, dit zijn geen signatures maar gewoon plaatjes waar je je naam hebt opgezet. Daarnaast is het formaat helemaal verkeerd, een signature is meestal 500/600px bij 150/200 px. Hier op het forum is 500x150px de maximale maat. Ik zou als ik jouw was eens beginnen bij het begin, en de Adobe Photoshop Guide doornemen voor de basis, en daarnaast zou ik veel tutorials volgen. Als je niet met Photoshop werkt dan zijn er ook nog altijd wel tutorials voor dat programma waar je wel mee werkt, daar je gewoon op googelen of die je kan hier op het forum aanvragen. Dan over je designs: eigenlijk heb je er ooveral maar wat tekst opgezet. De kleur past er niet bij, het lettertype ook niet, en de plaatsing is het enige wat nog wel redelijk is. In het vervolg zou ik een wat 'swingender' lettertype nemen, en ook wat effecten toevoegen. 30% - Met deze post probeer ik je niet af te kraken, maar ik probeer opbouwende kritiek te geven Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Hey, dit zijn geen signatures maar gewoon plaatjes waar je je naam hebt opgezet. Daarnaast is het formaat helemaal verkeerd, een signature is meestal 500/600px bij 150/200 px. Hier op het forum is 500x150px de maximale maat. Ik zou als ik jouw was eens beginnen bij het begin, en de Adobe Photoshop Guide doornemen voor de basis, en daarnaast zou ik veel tutorials volgen. Als je niet met Photoshop werkt dan zijn er ook nog altijd wel tutorials voor dat programma waar je wel mee werkt, daar je gewoon op googelen of die je kan hier op het forum aanvragen.Dan over je designs: eigenlijk heb je er ooveral maar wat tekst opgezet. De kleur past er niet bij, het lettertype ook niet, en de plaatsing is het enige wat nog wel redelijk is. In het vervolg zou ik een wat 'swingender' lettertype nemen, en ook wat effecten toevoegen. 30% - Met deze post probeer ik je niet af te kraken, maar ik probeer opbouwende kritiek te geven Ooh, okeey ik ben ff aan het experimenteren. Dus ik zet mij nieuwe wel hier neer als ik die gephotoshopt hebt. Kheb dit trouwens ff simpel met Paint gemaakt EDIT: Waar kan ik Photoshop downloaden?? Bij Adobe kost het geld, en bij een andere site is het een upgrade... Bewerkt: 21 maart 2008 door GTAinfo Reageren
M4X Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 EDIT: Waar kan ik Photoshop downloaden?? Bij Adobe kost het geld, en bij een andere site is het een upgrade... Je kan Adobe Photoshoop helaas niet legaal en gratis downloaden, en met illegale manieren mogen we je niet helpen. Hier kan je de trial downloaden, en daar kom je voorlopig ook wel een heel eind mee waarschijnlijk. Reageren
Hackman Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Photoshop is inderdaad erg duur! ik heb de trial van photoshop cs gedaan en photoshop is wel heel goed alleen het kost je handen vol met geld. GIMP bestaad ook dat is hetzelfde als photoshop alleen dat is gratis. als je eerst photoshop had is het wel wennen maar naar een paar tuts kun je er evenveel mee als met photoshop kijk maar naar me sig die heb ik met GIMP gemaakt. dus als je dat wat lijkt moet je het zeker doen! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Photoshop is inderdaad erg duur!ik heb de trial van photoshop cs gedaan en photoshop is wel heel goed alleen het kost je handen vol met geld. GIMP bestaad ook dat is hetzelfde als photoshop alleen dat is gratis. als je eerst photoshop had is het wel wennen maar naar een paar tuts kun je er evenveel mee als met photoshop kijk maar naar me sig die heb ik met GIMP gemaakt. dus als je dat wat lijkt moet je het zeker doen! Okeey Waar kan ik hem downloaden?? Reageren
Hackman Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) http://www.gratissoftwaresite.nl/gimp.html als je bij deze site ergens rechts kijkt kun je hem downloaden Bewerkt: 21 maart 2008 door hackman Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 http://www.gratissoftwaresite.nl/gimp.html als je bij deze site ergens rechts kijkt kun je hem downloaden Thanks Reageren
Hackman Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 daar zijn wij gtaforum mensen voor Reageren
Dastard Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Je kan een trial van Adobe Photoshop downloaden op Adobe zelf. Let op; deze trial duurt 30 dagen, dan moet je kopen. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 daar zijn wij gtaforum mensen voor Er staat dat als ik het download, en ik setup hem: Version 2, June 1991. Is er ook nog een nieuwere versie? Reageren
Hackman Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 dat zou ik niet weten dan moet je zelf even kijken op google, ik heb gewoon versie 2.4 Reageren
js007 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik vind ze mooi ik ben ook maar een beginner dus ook alemaal z'n envoudige plaatjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.