Jay; Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) daar zijn wij gtaforum mensen voor Er staat dat als ik het download, en ik setup hem: Version 2, June 1991. Is er ook nog een nieuwere versie? Er bestaat wel degelijk een nieuwere versie namelijk: Photoshop CS3. Je kunt hem gratis downloaden voor 30 dagen, wil je hem langer dan is dit uiteraard tegen betaling. Ik heb hier een link naar de Adobe site. Voorwaarde van hun is dat je eerst een "Adobe acount" aanmaakt voordat je gaat downloaden. Het kost niet erg veel tijd om een acount te maken dus het is het waard. Ik zou zeggen, veel plezier. Bewerkt: 21 maart 2008 door Jay; Reageren
Hackman Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 maar als je eerst photoshop hebt gehad en je gaat daarna GIMP gebruiken dan is het heel wennen je kunt beter direcht GIMP doen Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 ik vind ze mooi ik ben ook maar een beginner dus ook alemaal z'n envoudige plaatjes Dankje daar zijn wij gtaforum mensen voor Er staat dat als ik het download, en ik setup hem: Version 2, June 1991. Is er ook nog een nieuwere versie? Er bestaat wel degelijk een nieuwere versie namelijk: Photoshop CS3. Je kunt hem gratis downloaden voor 30 dagen, wil je hem langer dan is dit uiteraard tegen betaling. Ik heb hier een link naar de Adobe site. Voorwaarde van hun is dat je eerst een "Adobe acount" aanmaakt voordat je gaat downloaden. Het kost niet erg veel tijd om een acount te maken dus het is het waard. Ik zou zeggen, veel plezier. Okeey, dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.