Jump to content

weer een missie


Gamer

Recommended Posts

Ik wou diegene die mij helpte met mijn onderwerp missie effe bedanken! Diegene zei je moet num 6 gebruiken voor opstijgen gebruiken en num 9 voor landen die Dildo Dido missie dus bedankt daar voor die missie is gelukt :D Maar nu lukt mij de missie g-spotlight niet wie heeft die missie al gespeelt? Want dan moet je met een pjc 600 door gebouwen stunten maar zo dra je door het raam rijdt val je op het eerste roze geval maar dan moet je verder springen met de pjc 600 dan krijg je geen beeld je kan dan niet zien waar je rijdt!! Dus degene die de missie g-spotlight al geseeld heeft kan je me helpen met dit probleem want ik vind het een vage missie!! Bedankt

De groeten van Gamer B)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou diegene die mij helpte met mijn onderwerp missie effe bedanken! Diegene zei je moet num 6 gebruiken voor opstijgen gebruiken en num 9 voor landen die Dildo Dido missie dus bedankt daar voor die missie is gelukt :D Maar nu lukt mij de missie g-spotlight niet wie heeft die missie al gespeelt? Want dan moet je met een pjc 600 door gebouwen stunten maar zo dra je door het raam rijdt val je op het eerste roze geval maar dan moet je verder springen met de pjc 600 dan krijg je geen beeld je kan dan niet zien waar je rijdt!! Dus degene die de missie g-spotlight al geseeld heeft kan je me helpen met dit probleem want ik vind het een vage missie!! Bedankt

De groeten van Gamer B)

Pak gewoon een helicopter en vlieg tegen de roze dingen aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien nog aan toe te voegen dat je een heli op het 3e gebouw neer kan zetten of dat je na 2 stunten naar Hyman Condo ga en het vervolgens dán doen. Ik heb die missie één keer (niet als missie) gehaald met een motor. Ze hadden eigenlijk in moeten stellen dat het persé met een motor moest, dan was die heel wat makkelijker geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, ik was degene zei die je met NUMPAD 6 helpde enzo. ;)

____________________

Ontopic: Bij het missie G-spotlight is er een politie héli. ;)

Als je de eerste roze ding hebt gepakt, ga je snel naar beneden. daarna zie je zo'n trappetje, daar moet je naar toe gaan en naar boven gaan dan zie je één politie héli. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...