GTAgangsta Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Hallo allemaal, Ik heb het spel Driver Parallel Lines. Een tijdje terug is mijn windows er opnieuw opgezet. Maar nu heeft het spel problemen met het geluid. Ik weet niet helemaal precies hoe ik het moet omschrijven, maar het klinkt een beetje als geluidsboksen die weigeren. Steeds hoor je iets van TIK, of POEF, of weet ik veel, maar het geluid in het spel stoort in ieder geval vreselijk. Ik heb al op google gezocht, maar nix gevonden. Ook heb ik dat bestandje waar je resolutie en alles in staat opgeslagen al een keer verwijderd. Het spel heb ik al meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Spel is LEGAAL. Als iemand iets weet,, help mij dan aub,, wil dat spel graag weer spelen met goed geluid!!! Greetzz GTAgangsta >>> Door Froodooo: Verplaatst naar het Free Roaming & Race Games Forum. <<< Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Je kunt het misschien verhelpen door de hardware versnelling van je geluid te veranderen, dit doe je als volgt: Ga eerst naar Start -> Uitvoeren en typ: dxdiag. Klik daarna op OK. In het scherm wat je dan te zien krijgt, ga je naar het tabblad Geluid. Daar onderaan zie je het volgende staan:Hier kun je dus de hardware versnelling van het geluid veranderen. Ik denk dat hij bij jou op 'Volledige versnelling' staat, in dat geval kun je hem even op 'Basisversnelling' zetten en kijken of dat werkt. Andersom kan natuurlijk ook. Ik hoop dat je geluidsproblemen hiermee zijn opgelost. Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Of je moet even DirectX opnieuw installeren. Eh vraagje, Hoe duur is Parralel lines voor de pc en wat zijn de specs? Bewerkt: 21 maart 2008 door DJRobin Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Of je moet even DirectX opnieuw installeren.Eh vraagje, Hoe duur is Parralel lines voor de pc en wat zijn de specs? Systeemeisen- Minimaal Windows XP - Pentium IV 2.00 GHz - 256 MB RAM - Videokaart met 64 MB geheugen - 4.00 GB vrije hardeschijfruimte - DirectX 9c Prijs De prijs van games verschilt natuurlijk per winkel. Op bol.com is deze game bijvoorbeeld €29,99.=. Prijzen voor online winkels kun je bekijken op Budgetgaming, de prijzen van Driver: Parallel Lines kun je hier vinden. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Je kunt het misschien verhelpen door de hardware versnelling van je geluid te veranderen, dit doe je als volgt: Ga eerst naar Start -> Uitvoeren en typ: dxdiag. Klik daarna op OK. In het scherm wat je dan te zien krijgt, ga je naar het tabblad Geluid. Daar onderaan zie je het volgende staan:Hier kun je dus de hardware versnelling van het geluid veranderen. Ik denk dat hij bij jou op 'Volledige versnelling' staat, in dat geval kun je hem even op 'Basisversnelling' zetten en kijken of dat werkt. Andersom kan natuurlijk ook. Ik hoop dat je geluidsproblemen hiermee zijn opgelost. Tnx man het werkt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.