Jump to content

Gta sluit zomaar af

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik GTA aan het spelen ben, dan sluit het opeens zomaar af!

Weet iemand misschien hoe dit komt? :?

En als dit topic al bestaat: Ik heb niet heel de zoekfunctie gelezen, want ik heb niet echt zo'n zin om 60 pagina's te lezen :puh:

Geplaatst:

1; Welke GTA?

2; Is het wel met multi-player?

3; Welke console?

Als ik dit weet kan ik je wel verder helpen ^_^

Geplaatst:
1; Welke GTA?

3; Welke console?

Als ik dit weet kan ik je wel verder helpen ^_^

1; Welke GTA?

Gta San Andreas

Ik zou het niet weten.

3; Welke console?

PC

Geplaatst:

Weet je wel wat multiplayer is?

Multiplayer is dat je met meerdere spelers tegelijk SA aan het spelen bent. Als ik dat weet kan ik je echt een stuk verder helpen ;)

Geplaatst:
Je kunt proberen het even opnieuw te installeren.

Heb ik al een keer geprobeerd maar het werkt niet

En een ander probleem: Als ik teveel op Escape druk staat hij ook vast. Is dit normaal of ligt het aan mij?

Geplaatst:
Weet je wel wat multiplayer is?

Multiplayer is dat je met meerdere spelers tegelijk SA aan het spelen bent. Als ik dat weet kan ik je echt een stuk verder helpen ;)

Ik weet wel wat Multiplayer is, maar hoe kun je dat zien of je het hebt of niet? :?

Geplaatst: (bewerkt)

En een ander probleem: Als ik teveel op Escape druk staat hij ook vast. Is dit normaal of ligt het aan mij?

Nee, dit ligt niet aan jouw. Volgensmij is het zó dat als je op de knop ESC drukt, dat het spel dan word afgesloten. Waarom druk je zó véél eigenlijk op de "esc" knop?

Bewerkt: door GTAinfo
Geplaatst:

Heb je mods geïnstalleerd, die mogelijk niet goed zijn geïnstalleerd? Als je het bij MTA hebt, dan lukt het qua modificaties niet om dit toe te passen (model en texture mods zijn dacht ik wel toegestaan op MTA), en als het gewoon in Single Player SA is, kijk dan je mods even goed na.

Werkt het dan niet, herinstalleer GTA SA dan even. Het probleem zou dan gewoon opgelost moeten zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, dit ligt niet aan jouw. Volgensmij is het zó dat als je op de knop ESC drukt, dat het spel dan word afgesloten. Waarom druk je zó véél eigenlijk op de "esc" knop?

O.. :puh: Soms moet ik heel even terug naar windows. En soms gaat het perongeluk.

Bewerkt: door chopchop51
Geplaatst:
Heb je mods geïnstalleerd, die mogelijk niet goed zijn geïnstalleerd? Als je het bij MTA hebt, dan lukt het qua modificaties niet om dit toe te passen (model en texture mods zijn dacht ik wel toegestaan op MTA), en als het gewoon in Single Player SA is, kijk dan je mods even goed na.

Werkt het dan niet, herinstalleer GTA SA dan even. Het probleem zou dan gewoon opgelost moeten zijn.

Ik ben hier nieuw (aan de datum te zien niet, maar ik heb een lange tijd geen gta gespeeld) en wil iemand misschien zeggen wat MTA is. En ik heb geen mods gebruikt. En ik zou liever mijn savegames willen houden maar als het echt niet anders kan, dan zou ik het wel opnieuw moeten installeren :{

Geplaatst:

MTA is een online multiplayer welke twee versies heeft, een Race versie, en een 'Free' versie waarin je vrij rond kunt lopen en kan gaan 'deathmatchen', om het maar zo te noemen. Als je geen mods hebt geïnstalleerd, moeten we het probleem even verder zoeken; sluit het af in-game, of tijdens het laden van iets? Als het in-game is lijkt het me het makkelijkst om het spel te herinstalleren, crasht 'ie tijdens het laden is er nog een enkele mogelijkheid.

Geplaatst:
MTA is een online multiplayer welke twee versies heeft, een Race versie, en een 'Free' versie waarin je vrij rond kunt lopen en kan gaan 'deathmatchen', om het maar zo te noemen. Als je geen mods hebt geïnstalleerd, moeten we het probleem even verder zoeken; sluit het af in-game, of tijdens het laden van iets? Als het in-game is lijkt het me het makkelijkst om het spel te herinstalleren, crasht 'ie tijdens het laden is er nog een enkele mogelijkheid.

Hij sluit zomaar af in het spel, dus bedankt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...