timmy66 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik snap het niet en ik heb ook al op wikigta gekeken Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Wat snap je dan niet? Het is gewoon een kwestie van alle pakketjes van de moter af te halen door op Ctrl te klikken, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? In ieder geval succes met de missie T-Bone Mendez! Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik snap het niet en ik heb ook al op wikigta gekeken Je moet gewoon die mensen achtervolgen en je kunt ze er ofwel afschieten van hun motor en dan gewoon op hun motor gaan zitten. Ofwel ga je er naast rijden en je drukt op LCRTL dacht ik, dan moet je gewoon naar de volgende motor gaan en zo ze allemaal voordat ze ontsnappen Reageren
Donwell Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Het is inderdaad een lastige missie, maar de bedoeling van de missie is hierboven al uitgelegd; de pakketjes van de motor stelen en snel terug. Hiervoor moet je goed motor kunnen rijden, en al helemaal snel een pakketje kunnen stelen. Zodra je achter de motor rijdt, en er ook echt achter, druk je op de knop waar je een drive-by mee uitvoert. Een klein tikje is voldoende. Als je hem hebt, zal de desbetreffende motorrijder achter je aan komen. Ga snel door naar de volgende, en doe hetzelfde. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Je moet wel steeds afstappen om die motorrijders te doden anders vermoorden ze jou Reageren
timmy66 Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 tnx alemaal ik heb hem gehaalt Reageren
Donwell Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Je moet wel steeds afstappen om die motorrijders te doden anders vermoorden ze jou Waarom afstappen? Ten eerste hoef je ze niet eens te vermoorden, en ten tweede kun je ze net zo makkelijk vermoorden vanaf je motor. Als je afstapt rijden ze namelijk gewoon door, en als je het pakketje al hebt moet je ze gewoon negeren en achter het andere pakketje aan. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Maar het is wel leuker om de 4 bikers met uzi's te vermoorden, als ik GTA San Andreas uit gaat spelen schiet ik ook in elke misssie ieder ventje neer. Anders zijn de missies zo rap gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.