Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet dat die zanger homo is maar Die andere bandleden?

Bij dat filmpje lijken die andere bandleden ook homo?

Geplaatst:

Ik zou het niet weten, ook al kun je het waarschijnlijk heel makkelijk bij de biografieën van de bandleden op WikiPedia opzoeken, maar ik heb wel een vraagje:

Hoe kun je aan iemand zien of diegene homo is? Klinkt een beetje stereotypistisch als je het mij vraag. Homo's gedragen zich niet per se nichterig en mensen die zich wel zo gedragen zijn niet direct homoseksueel. Of heb jij een vaag instinct voor dat soort dingen? :7

Geplaatst:
Zijn ze niet, zo ging het er gewoon aantoe in de jaren 80 in die clips.
Inderdaad :) Tijd van de strakke broeken en hoge stemmtjes _O_ Een soort Scissor Sisters zonder homo's :7
Geplaatst:
Zijn ze niet, zo ging het er gewoon aantoe in de jaren 80 in die clips.
Inderdaad :) Tijd van de strakke broeken en hoge stemmtjes _O_ Een soort Scissor Sisters zonder homo's :7

Je vergeet de kapsels :puh::7

Geplaatst: (bewerkt)

Vergelijk dit inderdaad maar met de Bee-Gees, Deep Purple en John Travolta. Allemaal hetero's. Overigens was de leadzanger van Queen; Freddy Mercury geen Homo, maar Bisexueel. Van de overige zingers is niet bekend dat ze Homosexueel zouden zijn.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet niet of het nog relevant is en of dit onder bumpen valt , anders alvast mijn excuses.

Die resterende bandleden zijn allemaal getrouwde kerels met kids.

Geplaatst:

Paul Rogers. Als het goed is kan je daar ook een DVD van kopen, voor het geval je geinteresseerd bent ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...