Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Hier mijn nieuwste Sig: Rates En Comments? EDIT: Aan De rechter Kant Zie je (Bijna) Alle donkere Kleuren, en Aan de linker kant zie je (Bijna) Alle lichte Kleuren. Bewerkt: 22 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Niemand? Reageren
Hackman Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 toch nog ik kan niet goed zien wat je precies gedaan hebt in de sig... Voor zover ik kan zien heb je er tekst op geplakt en wat brushes. misschien heb ik het wel fout dan moet je me maar verbeteren en ik mis een beetje een render... je krijgt van mij 6.5 mocht ik het fout hebben van je werk dan zal ik het cijfer veranderen! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 De bliksem is echt mooi. Welke spel is dat van die auto's? Deze kleur past totaal niet want het is te opvallend. 7,8/10 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Dat spel is Midnight Club Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.