Ottoman 47 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik heb eergisteren een nieuwe videocard gekocht (Nvidia videocard: 89,99), maar de reden waarop ik het gekocht heb is voor Scarface T.W.I.Y. dus ik ging Scarface effe installeren en spelen: WTF hij doet het ! Toen zat ik de eerste missie tedoen, het spel ging gewoon normaal, maar toen ik mijn Mansion uit moest ging het langzaam , dus als ik in de Babylon ben ofzo gaat het snel, en als ik buiten ben gaat het slowmotion! Wat moet ik nu doen, die spel moet gewoon op mijn computer lukken, want het is mijn lievelinks spel ! OTTO Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Heb je al geprobeerd om de settings van Scarface lager te zetten? System Requirements: 2000 CPU: 1.8 GHz or faster Intel Pentium 4 (2.8 GHz recommended) or equivalent AMD Athlon processor RAM: 256 MB or more (512MB or more recommended) Disc Drive: 16x or faster DVD drive Hard Drive: At least 2.9 GB (5 GB recommended) of uncompressed free space Video: DirectX 9.0c compatible video card (ATI Radeon 9200 or greater; NVIDIA GeForce FX 5500 (with 128MB RAM) or greater (ATI Radeon x800 or NVIDIA 6800 or greater recommended) Sound: DirectX 9.0c compatible sound card. © Wikipedia Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Heb je al geprobeerd om de settings van Scarface lager te zetten? Dat heb ik geprobeert, ja OTTO Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Controleer of je RAM geheugen hoger is dan 256 MB en kijk ook even of je processor goed genoeg is. Als je RAM & Processor goed zijn raad ik je aan om de nieuwste drivers voor je videokaart te downloaden op nVidia. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ja, mijn processen kunnen het aan, maar wat moet ik doen op die site om dat te downloaden, want het ziet er ingewikkelt uit OTTO Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Druk op de link die ik je gaf, (http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us) en als het goed is zie je: Option 1 en Option 2. Option 1 is beter... Je moet daar zelf jou eigen nVidia serie selecteren. Welk nVidia kaart heb je eigenlijk gekocht? (Als je dit niet weet: Start > Uitvoeren > Typ in: DXDIAG > Tabblad beeldscherm. Daar zie je wat voor videokaart je hebt en of het een geforce is) Bijvoorbeeld: nVidia Geforce 6200. (Je hebt dan Geforce 6 series), of nVidia Geforce 7200 (Geforce 7 series). Selecteer dan ook jou besturingssysteem, bijv. Windows XP. (Als je gebruikt maakt van Vista, Windows Vista). Optie 2 is dat nVidia in jou PC Specs gaat kijken wat voor videokaart je hebt... Maar aangezien er: ''PRERELEASE'' bijstaat, is Optie 1 toch beter... Succes. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Druk op de link die ik je gaf, (http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us) en als het goed is zie je:Option 1 en Option 2. Option 1 is beter... Je moet daar zelf jou eigen nVidia serie selecteren. Welk nVidia kaart heb je eigenlijk gekocht? (Als je dit niet weet: Start > Uitvoeren > Typ in: DXDIAG > Tabblad beeldscherm. Daar zie je wat voor videokaart je hebt en of het een geforce is) Bijvoorbeeld: nVidia Geforce 6200. (Je hebt dan Geforce 6 series), of nVidia Geforce 7200 (Geforce 7 series). Selecteer dan ook jou besturingssysteem, bijv. Windows XP. (Als je gebruikt maakt van Vista, Windows Vista). Optie 2 is dat nVidia in jou PC Specs gaat kijken wat voor videokaart je hebt... Maar aangezien er: ''PRERELEASE'' bijstaat, is Optie 1 toch beter... Succes. Thanks, maar er is niet zo veel verandert alleen het spel gaat heel klein beetje sneller, maar de cutscene is hetzelfde OTTO Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Hmm... Misschien helpt deze Scarface Patch? http://www.gamershell.com/download_17219.shtml Succes. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hij doet het beter, maar het klinkt een beetje illigaal, want ik heb er een crack opgezet :$! OTTO Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hij doet het beter, maar het klinkt een beetje illigaal, want ik heb er een crack opgezet :$! OTTO Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 zorg dat je alle Progamma's enzo wat weg doet enz. tijdens het spel voor sneller gameplay (Lukte bij mij wel met een ander spel ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.