Miek Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Dag iedereen! Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? Bewerkt: 21 maart 2008 door Miek
michaelfivez Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? De GTA IV quiz? Wat bedoel je daar mee
js007 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? het is wel nog wat vroeg van mij mag het
Miek Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? De GTA IV quiz? Wat bedoel je daar mee In elk gta forum is er toch een quiz? als je dan een vraag stelt en em goed antwoord,mag je de volgende stellen.
Jozz Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Nee niet doen. We weten maar een klein deel van het spel en het is nog niet eens uit dus wacht nou maar gewoon.
michaelfivez Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? De GTA IV quiz? Wat bedoel je daar mee In elk gta forum is er toch een quiz? als je dan een vraag stelt en em goed antwoord,mag je de volgende stellen. Ha zo, ja lijkt me wel leuk, we weten toch al genoeg om er vragen over te stellen
Miek Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? De GTA IV quiz? Wat bedoel je daar mee In elk gta forum is er toch een quiz? als je dan een vraag stelt en em goed antwoord,mag je de volgende stellen. Ha zo, ja lijkt me wel leuk, we weten toch al genoeg om er vragen over te stellen Er staat wel al veel op wikigta...
Adren4Line Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Gewoon proberen en kijken wel hoe het loopt
Miek Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) ik heb hem all geplaats IK WOU HEM PLAATSEN,MN TOPIC NIET GOED DOORGELEZEN?????? Ja,nu is het al toch te laat... Nu d8 ik eens de GTA quiz te maken.................. Bewerkt: 22 maart 2008 door Miek
gta-pro Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 ik heb hem all geplaats IK WOU HEM PLAATSEN,MN TOPIC NIET GOED DOORGELEZEN?????? Ja,nu is het al toch te laat... Nu d8 ik eens de GTA quiz te maken.................. hhahahahahahaha sorry goser volgende gta beter
Miek Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 ik heb hem all geplaats IK WOU HEM PLAATSEN,MN TOPIC NIET GOED DOORGELEZEN?????? Ja,nu is het al toch te laat... Nu d8 ik eens de GTA quiz te maken.................. hhahahahahahaha sorry goser volgende gta beter Nog een jaar w8ten
Jay; Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik vind dit inderdaad erg oneerlijk. Je kon duidelijk lezen dat Miek hem wou plaatsen. Stuur Miek dan een PB met daarin de vraag of jij hem mag plaatsen.
Playboy X Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Gewoon proberen. Je kan genoeg vragen stellen. En als er niks meer te vargen valt dan wachten we tot 29 April
Recommended Posts