relflex Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 weet er iemand die weet waar ik de bullet kan vinden? ik heb al bij de autoschool alles zilver en toch heb ik hem nie :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 In Las Venturas kom je hem wel redelijk veel tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 (bewerkt) Ja idd in Las Venturas rijdt hij veel. Anders ga op Gtagames en ga naar 'Cheats'. (Voor als je cheats gebruikt ) Bewerkt: 31 januari 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 in las venturras en je kan hem vinden in steegje in san fierro soory ik kan het niet geven weet niet hoe moet hem namelijk bewerken die map soory :blink: :unsure: :huh: :o :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 (bewerkt) brokentable is nu de plattegrond aan het uploaden van de voertuigen locatie's Kijk later vanavond hier Walktrough. (het kan zijn dat niet alle voertuig locatie's er al bij staan ) Bewerkt: 31 januari 2005 door Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
relflex Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 kheb hem al gevonden bij een klein steegje in het westen van las venturas (kspeel nie zoveel gta san andreas en kzit nu nog maar een missie of 10-15 ver in las venturas :unsure: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 als je een cheat gebruikt dat er overal veel zeldzame autos rondrijden, moet je even de wegen bij de vuurtoren los santos Checken! Daar rijden er kei veel Al mijn garage's staan vol met bullets :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 als je bij de school in SF naar beneden rijdt heb je op het kruispunt recht een steegje daar staat er een.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burak Zengin Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Je moet bij de rijschool in San Fierro ongeveer 5 goude medailles (kan ook meer of minder zijn hoor) halen dacht ik om de Bullet voor de rijschool te unlocken. Hij staat trouwens ook in een steegje vlak bij de rijschool en Easter Basin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Je moet bij de rijschool in San Fierro ongeveer 5 goude medailles (kan ook meer of minder zijn hoor) halen dacht ik om de Bullet voor de rijschool te unlocken.Hij staat trouwens ook in een steegje vlak bij de rijschool en Easter Basin. Als je alles op zilver hebt word hij beschikbaar op die parking van de rijschool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Ja idd in Las Venturas rijdt hij veel.Anders ga op Gtagames en ga naar 'Cheats'. (Voor als je cheats gebruikt ) bij cheats : waar staat dan een cheat van bullet?? ik zie er geen spawn car van hoor :o in san fierro als je uit de drivind school komt rechts naar beneden en dan in een steegje links ergens staat er denk ik ook nog een... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Er is een code dat er alleen coole sportwagens rondrijden namelijk: boven,L1,R1,Boven,rechts,boven,X,L2,X,L1 ga dan naar Michelle (date) en kijk daar maar eens rond... <_< Michelle wooont in het noord-westen van San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 dat is barbara :rolleyes: michelle woont in het noord-oosten van san fierro. zie ook de walkthrough http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ation&name=1079 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Soms staat hij bij de rijschool zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Hij staat er altijd als je bij alles zilver hebt. Las venturas bij the strip vind je er keiveel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.