corvie Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 De auto is te stoer. een beetje opvoeren hier. een beetje nitro daar. een spoilertje hier, een windkappie daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 ik zette mijn bullet in mijn garage in san fierro en gign via de snelweg anar las venturas en zo naar los santos.. kwam ik in los santos en als je met de bullet optrekt maakt hij een schitterend geluid vind ik , dus ik traag aan het rijden in los santos... zie ik toch nog wel een klein gebied dat ik nogniet verovert heb.. ik stap uit maar was vergeten dat ik geen healt meer had en werd in de derde wave gewased.. nu ben ik mijn bulet kwijt en moet ik er weer achter gaan zoeken :angry: misschien had ik beter mijn spel niet gesaved Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 dom dom dom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 (bewerkt) die staat in de walktrouch :blink: klik hier om te kijken naar de bulit Bewerkt: 23 februari 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.