ThePC Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 zoals de titel zegt, ik de missies van marty chonks niet vinden/ze zijn er niet. kan iemand uitleggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 Bedoel je nou dat je ze niet kan vinden of dat ze opeens verdwenen zijn? In ieder geval, je kunt de missies van Marty Chonks vinden naast Joey's Garage in Trenton, Portland. Zie hieronder de map voor de exacte locatie: http://nl.wikigta.org/wiki/Missietelefoons_%28GTA_III%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThePC Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 Bedoel je nou dat je ze niet kan vinden of dat ze opeens verdwenen zijn? ze zijn er gewoon nooit geweest zo ver als ik weet. mvg, thepc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 Bedoel je nou dat je ze niet kan vinden of dat ze opeens verdwenen zijn? ze zijn er gewoon nooit geweest zo ver als ik weet. mvg, thepc Volgens mij heb ik dat ook een keer gehad, het is al een paar jaar geleden en weet niet meer precies hoe dat kwam. Volgens mij verdwijnen die missies naarmate je ver in het spel bent, maar dat durf ik absoluut niet met zekerheid te zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 De Marty Chonks missies moeten je maar net opvallen, aangezien deze niet door het spel worden doorgegeven. Je hoort met wat geluk een rinkelende telefoon, zonder sphere (blauwe marker) en zonder icoon op de radar. Lastig te vinden dus, maar hij staat tegen de Bitch 'n Dog food fabriek naast Joey's Garage. De telefoon rinkelt van 19.00 02.00 uur (meende ik). Zodra je Staunton Island kunt betreden zal de telefoon niet meer rinkelen, je hebt een heel kleine kans dat de telefoon nog een keertje rinkelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThePC Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 oke, jammer.... maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 De Marty Chonks missies moeten je maar net opvallen, aangezien deze niet door het spel worden doorgegeven. Je hoort met wat geluk een rinkelende telefoon, zonder sphere (blauwe marker) en zonder icoon op de radar. Lastig te vinden dus, maar hij staat tegen de Bitch 'n Dog food fabriek naast Joey's Garage. De telefoon rinkelt van 19.00 02.00 uur (meende ik). Zodra je Staunton Island kunt betreden zal de telefoon niet meer rinkelen, je hebt een heel kleine kans dat de telefoon nog een keertje rinkelt. Zijn deze missies verplicht voor de 100 %? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Zijn deze missies verplicht voor de 100 %? Zoals je op de 100% Checklist van GTA 3 kunt zien zijn de Marty Chonks missies verplicht voor het spel 100% uit te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
300400500d Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 dat ze verdwijnen is gelul(sorry voor mijn woordkeuze), want ik ben bezig met de missie bait en kan de marty chong of hoe hij ook heet doen. wel stom maar misschien verklaarbaar. vraag 1: heb je een broer, zus of ander iemand die wel eens op gta speelt. vraag 2:heb je ze zelf al eens gedaan en ben je het vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.