Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is mijn eerste .gxt mod maar ik hoop dat het wat wordt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GTA West-Vloandere

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat is er gebeurd?

Alle auto- en wapen- namen zijn veranderd in een andere (soms grappige soms Vloamse) naam.

Hoe te downloaden?

Open het document in de link later in het bericht en verplaats/kopieer het bestand spanish.gxt naar de map /Rockstar games/San Andreas/Text

Hoe te gebruiken?

Start GTA SA

Selecteer een game.

Selecteer de taal "spanish"

Have Fun!

De link

Bugs graag melden in dit topic, er wordt meteen wat aan gedaan. Geen bugs melden van in die en die missie/uitspraak is de oude autonaam/wapennaam nog te horen, want ik heb alleen de namen veranderd van als je in een auto stapt. De missie uitspraken komen (misschien) later nog.

Geen getreur voor VC

COMING SOON!

BB

(Ter verduidelijking van als mensen denken dat ik probeer de Vlamingen belachelijk te maken, dat is niet zo hoor. Ik heb het beste voor met jullie en we zijn allen gelijk. Oja, zouden de belgen goed op spelfouten willen letten? Alvast bedankt!)

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:

Een leuk orgineel idee bierbuikje, morgen zal ik de mod eens gaan instaleren. Vlaams is altijd zo'n gezellige taal, dus in GTA San Andreas kan dat niet missen.

Bedankt ^_^ Hopelijk ben je morgen ook nog zo enthousiast :eten: maarja, wie wil er nu niet in een slamix toeschouwer rijden?

Bewerkt: door bierbuikje

Ik kon me niet inhouden om hem nu even te testen, alleen ik kan geen taal selecteren. Dat moet in het menu neem ik aan, maar ik zie geen vlaams erbij staan. Hoe los ik dit op? :koffie:

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Ik heb de mod even getest, nu doet hij het wel. En de namen zijn erg grappig van de auto's, de wapennamen moet ik nog even testen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...