Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Dit is mijn eerste .gxt mod maar ik hoop dat het wat wordt. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GTA West-Vloandere ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat is er gebeurd? Alle auto- en wapen- namen zijn veranderd in een andere (soms grappige soms Vloamse) naam. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hoe te downloaden? Open het document in de link later in het bericht en verplaats/kopieer het bestand spanish.gxt naar de map /Rockstar games/San Andreas/Text ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hoe te gebruiken? Start GTA SA Selecteer een game. Selecteer de taal "spanish" Have Fun! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De link ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bugs graag melden in dit topic, er wordt meteen wat aan gedaan. Geen bugs melden van in die en die missie/uitspraak is de oude autonaam/wapennaam nog te horen, want ik heb alleen de namen veranderd van als je in een auto stapt. De missie uitspraken komen (misschien) later nog. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Geen getreur voor VC COMING SOON! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BB (Ter verduidelijking van als mensen denken dat ik probeer de Vlamingen belachelijk te maken, dat is niet zo hoor. Ik heb het beste voor met jullie en we zijn allen gelijk. Oja, zouden de belgen goed op spelfouten willen letten? Alvast bedankt!) Bewerkt: 22 maart 2008 door bierbuikje Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Een leuk orgineel idee bierbuikje, morgen zal ik de mod eens gaan instaleren. Vlaams is altijd zo'n gezellige taal, dus in GTA San Andreas kan dat niet missen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Bedankt Hopelijk ben je morgen ook nog zo enthousiast maarja, wie wil er nu niet in een slamix toeschouwer rijden? Bewerkt: 21 maart 2008 door bierbuikje Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Ik kon me niet inhouden om hem nu even te testen, alleen ik kan geen taal selecteren. Dat moet in het menu neem ik aan, maar ik zie geen vlaams erbij staan. Hoe los ik dit op? Bewerkt: 21 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 zoiets had ik al verwacht, ik zal hem wijzigen in het spaans (amerikaanse tekst met vlaamse autonamen) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) probeer het hiermee http://www.fileshack.us/get_file.php?id=69...ile=spanish.gxt verder problemen behandel ik morgen tussen 11 en 14 uur. ik ben doodmoe >>> Door DaBeast: Graag niet dubbelposten indien niet nodig .<<< Bewerkt: 30 maart 2008 door DaBeast Reageren
SWYV Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 verander die tekst Vlaams maar naar West-Vloandere Vloams xD Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik zal het doen! En werkt de mod? Ik kan hem niet testen want mijn SA ligt eruit. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik heb de mod even getest, nu doet hij het wel. En de namen zijn erg grappig van de auto's, de wapennamen moet ik nog even testen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 gewoon naar ammu-nation toe ik vind het geweldig dat hij werkt, ik zal zometeen de hoofdpost bijwerken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.