gta-pro Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) welkom bij de grote gta 4 quiz ik dacht van we weten nu toch al genoeg om vragen te stellen wie hem goed beantwoord mag als volgende een vraag bedenken dus hier komt de volgende vraag wie is de hoofd personage van gta 4 Bewerkt: 21 maart 2008 door gta-pro
mastala Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 welkom bij de grote gta 4 quiz ik dacht van we weten nu toch al genoeg om vragen te stellen wie hem goed beantwoord mag als volgende een vraag bedenkendus hier komt de volgende vraag wie is de hoofd personage van gta 4 ik doe een wilde gok: Niko Bellic! volgende vraag: Hoe heet het beroemde schip dat aan het einde van de 1ste trailer te zien is?
mad_ce Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Aangezien vorige geen vraag heeft gesteld zal ik maar één stellen neem me niet kwalijk Hoe heet de Blackberry lookalike in GTA IV?
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 sorry hoor, maar mastala heeft de vraag niet goed of fout gekeurd dus er mag nog geen volgende vraag
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) dit is de op dit moment geldende vraag: volgende vraag: Hoe heet het beroemde schip dat aan het einde van de 1ste trailer te zien is? en dit is het eerste antwoord daarop en nu is het aan mastala om het goed of fout te keuren. The Platypus pas als mastala dat gedaan heeft dan mag de volgende vraag er weer in van diegene die het antwoord goed heeft geraden. Bewerkt: 22 maart 2008 door bierbuikje
ludytune Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 de blackberry lookalike is bitterSweet
IV trailer Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Als het aan mij ligt mag er nu wel een quiz geopend worden maar in het verleden zijn deze twee te vroeg geopende quizen al gesloten: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=56698&hl=Quiz http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=36108&hl=Quiz
ludytune Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Goedgekeurd! ok dan ...hoe heet de engine die gebruikt word bij gta4?
DdJDean Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) welkom bij de grote gta 4 quiz ik dacht van we weten nu toch al genoeg om vragen te stellen wie hem goed beantwoord mag als volgende een vraag bedenkendus hier komt de volgende vraag wie is de hoofd personage van gta 4 Nee, dit idee heb je zelf gejat van Miek, erg zielig van jou hoor. Ontopic: Rage engine Edit: Ik wacht nog op goedkeuring... Bewerkt: 22 maart 2008 door DdJDean
Dutchy3010 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Vooralsnog is het aan de crew om over dit soort zaken te beslissen, en daarom is een PM op zijn plaats, en niet een poll. Wij vinden ook nog steeds dat het te vroeg is om een quiz te starten, aangezien er geen interessante vragen te bedenken zijn. Daarmee doel ik meer op het feit, dat ALLES over GTA IV op deze site, of de Rockstar site, te vinden is. Er zijn geen dingen die je zelf ontdekt hebt, of die je alleen kan weten als je goed oplet tijdens het spelen. Dit is eerder een "zoek-het-antwoord-op-het-internet"-quiz, dan een game quiz, op deze manier.In onze ogen is het te vroeg. De volgende keer kan je beter een PM sturen naar een crewlid. Overigens is het niet netjes om snel een topic te openen net voor iemand anders' neus.
Recommended Posts