Talietje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 hoe zet je die groepen in het vet. ik wil ze in het rood en in het vet: Online List Format [Prefix] (Can be left blank) (Example:<span style='color:red'>) ----------------- : <span style='color:red'> (ik heb al dit) Maar dan zijn ze alleen rood en hoe maak ej ze dan vet Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 a waar heb je het over b duidelijkheid is een zaak c gaat het over je eigen forum ofzo? d kijk naar a Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dat doe je door <B> toe te voegen en aan het einde van de prefix (waar </span> in staat) zet je </b>. Greetz Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Zet achter wat je al hebt <b> en in het vakje daaronder </b></span>. Ik neem aan dat het over je IPB 1.3 forum gaat? Reageren
Argon Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Het is trouwens beter om dit helemaal via css te doen dus zo: <span style="color:red; font-weight: bold;"> Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.