Master Carnage Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 (bewerkt) sorry maare het feit dat de zee in gta zooooo groot is dat zou dan ook wel bijna moeten betekenen dat er ook inderdaad iets is of nie ik ben een keer met de hydra een halve dag afwisselend met maten van me naar het noorden gegaan maar de zee hield maar niet op en dat is vreemd want het vreet geheugen ik bedoel dat ze ook een kleiner gebied hadden kunnen maken ofnie??? bij vice word je nmlk terug gestuurd als je te ver vliegt. dat zou dus ook kunnen betekenen dat er inderdaad eilanden zijn waar R* niks over heeft gezegd geen een ontwerper van een game geeft nmlk zomaar coole easter eggs weg. dus als je iets denkt te weten meld het dan ff (plz) :huh: :blink: :blink: :blink: :blink: :huh: Bewerkt: 31 januari 2005 door Ikkuh ben een aoto moordenaar
BeatboxGamer Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 (bewerkt) Daar zou wat in kunnen zitten Ps:Ik zou een prisma woordenboekje halen Bewerkt: 31 januari 2005 door BeatboxGamer
Vialpando Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 ja, idd maar er zijn volges mij al topics over dit onderwerp, over mensen die beweren dat er andere eilanden zijn. en toen is volges mij gebleken dat er niks te vinden was. <_< . maar je kan gelijk hebben ik begin zelf ook wel te twijfelen of er nog meer is in de grote oceaan :lol:
forza_groningen Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 die zee is niet zo ontzettend groot hor, je vliegt/vaart steeds over hetzelfde stuk als je goed oplet...
GTA Gangster Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 die zee is niet zo ontzettend groot hor, je vliegt/vaart steeds over hetzelfde stuk als je goed oplet... Hahaha was me nie opgevalle dat je steeds over het zelfde stuk vaart/vliegt. HOe kom je erachter dan?
Mr wu Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 De zee is idd hellemaal niet groot.. op een bepaald moment kom je op een grens waar ie begint te "loopen". Denkmaar is na.. of je nu een half uur naar het noorden vliegt of 10 min het is altijd even lang terug
korfmans Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 De zee is idd hellemaal niet groot.. op een bepaald moment kom je op een grens waar ie begint te "loopen".Denkmaar is na.. of je nu een half uur naar het noorden vliegt of 10 min het is altijd even lang terug ze hebben het wel goed gedaan, want als je 10 minuten vliegt, komt er een beetje gang territory bij en als je een half uur vliegt veel meer, dit is gewoon een voorbeeldje hoe goed de techniek tegenwoordig is
Morpheus 83 Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 ik vind het wel apart dat ze het zo gedaan hebben, je vliegt een heel eind en op de kaart ben je nog steeds op dezelfde plek, alleen de kaart wordt steeds kleiner
Master Carnage Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 heb weer geprobeerd en dat klopt nie helemaal want ik kon zomaar wel weer ff wel een f*ckin halve dag terug vliegen <_< waar ik dus ook nie blij mee was en het is dan ook vreemd want als je in vice te dicht bij de rand komt dan blijft de politie toch op afstand maar de harriërs hier komen me gewoon achterna ook is het als je zover bent en je knalt met je domme kop het water in dat je dan ook nog eens langer in drievoud terug kan zwemmen het kan ook zijn dat als je op de 100% zit dat je dan pas wat kan vinden (ps) dat over die zombie ga ik vannacht ff proberen ff kijken en ik zet alle cheats die het doen op mn site
KingOfTheHill Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 de zee kan prima oneindig zijn en vreet geen geheugen, er is namelijk nix, alleen een beetje water, maar de bodem is leeg en kal ze laden gewoon steeds weer opnieuw hetzelfde stuk, en terug hetzelfde (want het duurt wel een half uur om terug te gaan nadat je een half uur hebt gevolgen, geen 10 minuten hoor <_< ) dit deden ze vroeger al bij Project IGI, hij laad gewoon keer op keer hetzelfde stuk... en er valt niets te beleven..... behalve verzuipen natuurlijk
BrokenTable Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Met de ARMAX kun je water uitzetten in San Andreas. Echter alleen het water wat je normaal op de map zie is weg, in de oceanen is wel gewoon water. Dit is dus op een andere manier gemaakt dan het veld zelf en ik ga er dus ook vanuit dat er niets te vinden is en dat het reperterend is.
Ewoud Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 het is gewoon om de echt heid van het spel te behouden.
Ironfist Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 als je iets van een 200 kilometer ver bent begint je beeld te schudden en te trillen (heb ik me laten vertellen,ik ga binnenkort trouwens mn ps2 laten aanstaan ezn een boek op X leggen zodat mn hovercraft altijd maar verder gaat om te testen)
Ewoud Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Geloof me der is echt niet meer. Ze laten die zee oneindig lijken.
BrokenTable Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Alles wat er over de zee gezegd kan worden is onderussen al gezegd: het is veel water. Slotje (niet mee eens: PM)
Recommended Posts