teeven007 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 hoi ik ben bezig om een nieuw script te maken, maar ik krijg het niet voor elkaar om objecten en wapens te plaatsen. in het .mis bestand gaat alles goed GENERATOR shotgundak = ( 57.5 , 188.5 , 1.0 ) 0 COLLECT_06 3000 3600 15 LEVELSTART SWITCH_GENERATOR ( shotgundak , ON ) LEVELEND het compile gata het ook goed dan start ik het spel werkt allemaal alleen geen shootgun te zien? HOE KAN DIT????? help mij aub Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Waarschijnlijk komt de shotgun onder het level terecht. Je hebt de shotgun hoogte 1.0 gegeven, wat het allerlaagste niveau in GTA is. Normaal gesproken is dit het niveau van het water, en bevindt de grond zich op hoogte 2.0. Denk eraan dat de coördinaten in de map editor altijd de locatie in het geselecteerde block weergeven. Reageren
teeven007 Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 in het multiplayer spel zie ik wel de wapens. ik ben toch van plan om het alleen voor mp te gebruiken. dus is het al opgelost. toh bedankt Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 In dat geval wacht je waarschijnlijk niet lang genoeg op de shotgun. GENERATORs in multiplayer spawnen direct bij aanvang van het spel een wapen, maar GENERATORs in singleplayer vreemd genoeg niet. In singleplayer moet je eerst wachten tot het minimum aantal cycles (in jouw geval 3000) verstreken is voordat het eerste wapen spawnt. Als ik het me goed herinner duren 3600 cycles ongeveer één minuut, maar de lengte van een cycle is ook afhankelijk van de rest van het script en de snelheid van het spel. Reageren
field33 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Waarschijnlijk komt de shotgun onder het level terecht. Je hebt de shotgun hoogte 1.0 gegeven, wat het allerlaagste niveau in GTA is. Normaal gesproken is dit het niveau van het water, en bevindt de grond zich op hoogte 2.0. Denk eraan dat de coördinaten in de map editor altijd de locatie in het geselecteerde block weergeven. Dit is echt iets dat heel irritant is, maar het went na een tijdje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.