Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze plaat komt van de internet. Er is niet veel veranderd maar de lettertype past wel maar beter rood symbool voor bloed. Maar goed 7,2/10

Geplaatst:
Deze plaat komt van de internet. Er is niet veel veranderd maar de lettertype past wel maar beter rood symbool voor bloed. Maar goed 7,2/10

Nou dan weet ik niet welke jij van het internet heb, maar als ik mijn orgineel erbij houd dan zie je dat er best veel aan veranderd is.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem erg goed gelukt. Alles past goed bij elkaar. Mooi kleurgebruik, alleen hadden de gele vlammen misschien weggekund. Vooral mooi hoe je er een mooie weereffect aan hebt toegevoegd. Het past heel goed met de rest van de sig. De tekst heb je goed geplaatst. Je hebt een geschikte font en de plaats waar die staat is ook erg mooi. De kleur twijfelde ik eerst over. Maar na wat kijken pas het erg goed met de rest van de sig. Hetzelfde geld ook voor de border.

Ik vind dat er weinig op aan te merken valt. Alles past goed bij elkaar. Een welverdiende 84%!

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst: (bewerkt)
Gta-Fan2 heel erg bedankt voor je rate. Zijn er nog meer mensen?
Er zijn altijd nog meer mensen ^_^

Ik vind het wat grauw over komen, met die regen en donkere kleuren. Ik krijg het er koud van. Effecten zijn wel mooi.

Verder heb ik niks toe te voegen...

Oh cijfer: 7,6

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Ik vind de signature redelijk mooi...

de render is goed ingeblend

er zitten mooie effecten in.

ik zie dat je 2 pixel border hebt met twee kleuren misschien moet je de witte

rand wegdoen, misschien dat dat mooier lijkt, hoewel ik er wel aan zat te twijfelen.

De letters zijn mooi geplaatst maar het font zelf vind ik niet zo passen bij het onderwerp van je sig.

ik geef je een 7,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...