Jump to content

Gta 4 kofferbak...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen!

Ik heb laatst op gtagames gelezen dat je ook de kofferbak van de auto kon openen (in gta 4)..

Maar dat hebben jullie nu weer van de site afgehaald...

Mijn vraag dus: Kun je nou wel of niet de kofferbak van de auto openmaken??

Alvast bedankt voor de genen die erop reageren.

Bewerkt: door Tommy The Best
  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

5

• Jordy_Wvl

5

• Tommy The Best

5

• Kai-ShockWave

4

Geplaatst:

Als je kijkt naar een filmpje op de site van GTAIV, kan je zien dat er zelfs mensen in kunnen.

Het blijft welliswaar een film, of je dit in het spel echt kan blijft de vraag...

Geplaatst:
Ik hoop ook dat de lijk kan verstoppen in de kofferbak :bonk:

Als dat zou kunnen dan zou het spel egt geweldig zijn ^_^

Geplaatst:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je in auto's niks kunt opslaan.

Dat waren dan onbetrouwbare bronnen.

Geplaatst:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je in auto's niks kunt opslaan.

Dat waren dan onbetrouwbare bronnen.

Nee een betrouwbare bron, een van de online gaming sites. Volgens mij kikizo.com ofzo, toen er een hele reeks hands-on previews online uit kwamen, werd er in previews gezegd dat je niks in je auto kunt bewaren. In de eerste previews zagen de previewers alleen in beeld verschijnen, toen ze in de buurt kwamen van een kofferbak, dat je een bepaalde knop in kon drukken om hem open te maken, maar dat was een jaar geleden dus ze kunnen deze feature eruit hebben gehaald.

Voetgangers kun je in ieder geval dingen in hun kofferbak zien inladen, maar of je er nu zelf gebruik van kan maken is dus onduidelijk.

Geplaatst:
De kofferbak ga je inderdaad kunnen openmaken voor wapens enzo in te leggen ;)

Zo.. dat is wel vet.. maar word het dragen van een wapen dan ook anders? bij de huidige GTA's kun je namelijk super veel ( zware ) wapens dragen wat eigenlijk onrealistisch is :)

Geplaatst: (bewerkt)
De kofferbak ga je inderdaad kunnen openmaken voor wapens enzo in te leggen ;)

Zo.. dat is wel vet.. maar word het dragen van een wapen dan ook anders? bij de huidige GTA's kun je namelijk super veel ( zware ) wapens dragen wat eigenlijk onrealistisch is :)

Het is nog niet bekend hoe het systeem precies werkt.

ik denk dat je bv maar 1 wapen kan dragen door de stad. (en dat je de andere in je woning moeten laten liggen)

bv voor een 9mm is het niet moeilijk om te dragen en weg te stoppen, maar ben wel benieuwd hoe ze het voor een Ak47 of een shotgun en dergerlijke gaan doen _O_:*D

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Geplaatst:

Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen :puh:

Maar ik vind dat ze het op dat gebied niet té realistisch moeten maken hoor, anders word het spel wel heel moeilijk denk ik. Is je ene wapenleeg heb je geen andere meer..

Geplaatst:
Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen :puh:

Maar ik vind dat ze het op dat gebied niet té realistisch moeten maken hoor, anders word het spel wel heel moeilijk denk ik. Is je ene wapenleeg heb je geen andere meer..

dan zul je je moeten redden met je vuisten of je knife :D

misschien zul je ook extra ammo enzo kunnen meedoen ^_^

hopelijk zien we meer van het systeem in de vierde trailer (ik zeg wel hopelijk 0_0 )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...