Jay; Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen Als je er bij stilstaat is het inderdaad heel onrealistisch om met zes verschillende wapens rond te lopen waarbij je geen verschil in je kleding merkt. Natuurlijk is het altijd zo bij games dat je verschillende wapens draagt maar je staat er gewoon nooit zo bij stil. Ik ben blij dat GTA IV er wel bij stilstaat en een poging doet om het realisme alleen maar groter te maken. Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Alles bij alles.... ik hoop dat ze het er wel inlaten met dat kofferbak gedoe. Bewerkt: 22 maart 2008 door Tommy The Best Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Zolang het tempo van vorige GTA's er maar niet uitgaat. Ik bedoel, als je eerst 5 minuten bezig bent met het in elkaar zetten van een sniper... Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen Maar ik vind dat ze het op dat gebied niet té realistisch moeten maken hoor, anders word het spel wel heel moeilijk denk ik. Is je ene wapenleeg heb je geen andere meer.. dan zul je je moeten redden met je vuisten of je knife misschien zul je ook extra ammo enzo kunnen meedoen hopelijk zien we meer van het systeem in de vierde trailer (ik zeg wel hopelijk ) KAns is klein, ze kunnen nieta lle kleine extra features in een filmpje van 1 tot 3 minuten stoppen Reageren
martijnn Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Zolang het tempo van vorige GTA's er maar niet uitgaat.Ik bedoel, als je eerst 5 minuten bezig bent met het in elkaar zetten van een sniper... Zou het niet erg vinden hoor. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) @ posts hier boven: Ik heb ergens in een preview gelezen dat je zoals in de andere GTA's zoveel wapens bij je kunt hebben als je wilt Als je de andere reviews ook leest zie je trouwens dat ze dingen doen die alleen kunnen als je meerdere wapens kunt dragen, maar er was een specifieke preview waar ze zijden dat rockstar hen alle wapens had gegeven om uit te testen en dat ze die allemaal tegelijk droegen EDIT: het was blijkbaar niet de posts hierboven:p. Ik reageer op de laatste post op p1 Bewerkt: 22 maart 2008 door michaelfivez Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik zou het wel leuk vinden dat je wapens in je kofferbak zou kunnen stoppen, maar wat als je auto onploft, dan ben je alle wapens die je in je kofferbak hebt gedaan kwijt. Dus geeft maar het gewone, dat je alle wapens bij je draagt het moet natuurlijk geen Sims mte actie worden maar een echte verfrissende gta met nieuwe opties. Reageren
js007 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 lijkt mij tof een lijk van een vijand vervoeren Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) @ posts hier boven:Ik heb ergens in een preview gelezen dat je zoals in de andere GTA's zoveel wapens bij je kunt hebben als je wilt Als je de andere reviews ook leest zie je trouwens dat ze dingen doen die alleen kunnen als je meerdere wapens kunt dragen, maar er was een specifieke preview waar ze zijden dat rockstar hen alle wapens had gegeven om uit te testen en dat ze die allemaal tegelijk droegen EDIT: het was blijkbaar niet de posts hierboven:p. Ik reageer op de laatste post op p1 oke bedankt, heb ik nu weer wat bijgeleerd Bewerkt: 22 maart 2008 door Jordy_Wvl Reageren
Hayte Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 wat ze bedoelen met niets in je kofferbak opslaan is dat als je wegloopt en je hebt iets in je auto gedaan, en je komt terug, en je opent de kofferbak, dat hij leeg is.... dat bedoelen ze met niet opslaan/bewaren Reageren
snowguard3 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 zou wel leuk zijn om drugs (ofzo) in je kofferbak te doen Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 zou wel leuk zijn om drugs (ofzo) in je kofferbak te doen het zou leuk zijn op een bom in je koffer te leggen en parkeren voor het politiebureau en dan wegwandelen en achter een paar minuten ga je terug en zeg je hé er stond hier toch een politiebureau XD Reageren
snowguard3 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 zou wel leuk zijn om drugs (ofzo) in je kofferbak te doen het zou leuk zijn op een bom in je koffer te leggen en parkeren voor het politiebureau en dan wegwandelen en achter een paar minuten ga je terug en zeg je hé er stond hier toch een politiebureau XD lol ja ik hoop dat je zoiets kan doen Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 zou wel leuk zijn om drugs (ofzo) in je kofferbak te doen het zou leuk zijn op een bom in je koffer te leggen en parkeren voor het politiebureau en dan wegwandelen en achter een paar minuten ga je terug en zeg je hé er stond hier toch een politiebureau XD lol ja ik hoop dat je zoiets kan doen Jaa, zoals in sa de bom shop Reageren
Playboy X Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Tuurlijk is dit wel waar, omdat je bij Little Jacob dan wapens kan kopen. Dit staat hier: Little Jacob; WikiGTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.