Jump to content

Gta 4 kofferbak...


Tommy The Best

Recommended Posts

Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen :puh:

Als je er bij stilstaat is het inderdaad heel onrealistisch om met zes verschillende wapens rond te lopen waarbij je geen verschil in je kleding merkt. Natuurlijk is het altijd zo bij games dat je verschillende wapens draagt maar je staat er gewoon nooit zo bij stil. Ik ben blij dat GTA IV er wel bij stilstaat en een poging doet om het realisme alleen maar groter te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    5

  • Jordy_Wvl

    5

  • Tommy The Best

    5

  • Kai-ShockWave

    4

Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen :puh:

Maar ik vind dat ze het op dat gebied niet té realistisch moeten maken hoor, anders word het spel wel heel moeilijk denk ik. Is je ene wapenleeg heb je geen andere meer..

dan zul je je moeten redden met je vuisten of je knife :D

misschien zul je ook extra ammo enzo kunnen meedoen ^_^

hopelijk zien we meer van het systeem in de vierde trailer (ik zeg wel hopelijk 0_0 )

KAns is klein, ze kunnen nieta lle kleine extra features in een filmpje van 1 tot 3 minuten stoppen

Link to comment
Delen op andere websites

@ posts hier boven:

Ik heb ergens in een preview gelezen dat je zoals in de andere GTA's zoveel wapens bij je kunt hebben als je wilt

Als je de andere reviews ook leest zie je trouwens dat ze dingen doen die alleen kunnen als je meerdere wapens kunt dragen, maar er was een specifieke preview waar ze zijden dat rockstar hen alle wapens had gegeven om uit te testen en dat ze die allemaal tegelijk droegen

EDIT: het was blijkbaar niet de posts hierboven:p. Ik reageer op de laatste post op p1

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden dat je wapens in je kofferbak zou kunnen stoppen, maar wat als je auto onploft, dan ben je alle wapens die je in je kofferbak hebt gedaan kwijt.

Dus geeft maar het gewone, dat je alle wapens bij je draagt het moet natuurlijk geen Sims mte actie worden maar een echte verfrissende gta met nieuwe opties.

Link to comment
Delen op andere websites

@ posts hier boven:

Ik heb ergens in een preview gelezen dat je zoals in de andere GTA's zoveel wapens bij je kunt hebben als je wilt

Als je de andere reviews ook leest zie je trouwens dat ze dingen doen die alleen kunnen als je meerdere wapens kunt dragen, maar er was een specifieke preview waar ze zijden dat rockstar hen alle wapens had gegeven om uit te testen en dat ze die allemaal tegelijk droegen

EDIT: het was blijkbaar niet de posts hierboven:p. Ik reageer op de laatste post op p1

oke bedankt, heb ik nu weer wat bijgeleerd ^_^:*D

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Link to comment
Delen op andere websites

wat ze bedoelen met niets in je kofferbak opslaan is dat als je wegloopt en je hebt iets in je auto gedaan, en je komt terug, en je opent de kofferbak, dat hij leeg is....

dat bedoelen ze met niet opslaan/bewaren

Link to comment
Delen op andere websites

zou wel leuk zijn om drugs (ofzo) in je kofferbak te doen

het zou leuk zijn op een bom in je koffer te leggen en parkeren voor het politiebureau en dan wegwandelen en achter een paar minuten ga je terug en zeg je hé er stond hier toch een politiebureau XD :bonk::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

zou wel leuk zijn om drugs (ofzo) in je kofferbak te doen

het zou leuk zijn op een bom in je koffer te leggen en parkeren voor het politiebureau en dan wegwandelen en achter een paar minuten ga je terug en zeg je hé er stond hier toch een politiebureau XD :bonk::schater:

lol ja ik hoop dat je zoiets kan doen

Link to comment
Delen op andere websites

zou wel leuk zijn om drugs (ofzo) in je kofferbak te doen

het zou leuk zijn op een bom in je koffer te leggen en parkeren voor het politiebureau en dan wegwandelen en achter een paar minuten ga je terug en zeg je hé er stond hier toch een politiebureau XD :bonk::schater:

lol ja ik hoop dat je zoiets kan doen

Jaa, zoals in sa de bom shop :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...