Adren4Line Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Als het op de screens te zien is lijkt het mij dat het ook wel kan ingame Reageren
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 maar nog even terug op die wapens lijkt me wel erg kut dat je alleen ongemerkt een 9mm kan dragen en kom je in een gangfight met gasten met ak47's dan ben je wel het apie en ik vind het wapensysteem nu wel goed werken en wat maakt realisme uit het gaat om de gameplay Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik heb die foto nooit gezien en deze 2 mensen met rode sjaal zijn echt lelijk graphic. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik heb die foto nooit gezien en deze 2 mensen met rode sjaal zijn echt lelijk graphic. Zo te zien werknemers van BurgerShot , die screens zijn sowieso best vaag als je ze op werkelijk formaat bekijkt, lijkt net of er een filter overheen gegooid is. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Het is opvallend dat enkele letters ontbreken van naam van bedrijf. Reageren
philip14 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Het is opvallend dat enkele letters ontbreken van naam van bedrijf. Dat heeft R* natuurlijk express gedaan zodat het lijkt alsof die letters gewoon zijn weggerot Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 aight dat zijn werknemers van burgershot met een print van druipend hot blood. van de leidende burger die ze daar promoten de BLEEDIN ' tasty. um ja de graphics van deze FOTO zijn wat minder maar dat komt wel goed want deze foto is al wat ouder. bron: www.rockstargames.com/IV Reageren
Sgtpepper Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik denk dat je eerder mensen of lijken er in zal kunnen vervoeren in de kofferbak. Maar wapens zouden nog steeds zoals het huidige systeem gaan? Daarbij , je kan al lijken vervoeren of drugs sinds GTA3 in die kofferbakken ;-) Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 sinds. um nee sa ´kon dan niet Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik denk dat je eerder mensen of lijken er in zal kunnen vervoeren in de kofferbak.Maar wapens zouden nog steeds zoals het huidige systeem gaan? Daarbij , je kan al lijken vervoeren of drugs sinds GTA3 in die kofferbakken ;-) Ja tijdens een missie kon je een auto ophalen waar dan een lijk in de kofferbak zat en die moest je dan wegbrengen, en na de missie was je die auto kwijt. Je kan er zelf niks in doen of uithalen, en daar hebben we het in dit topic nou juist over Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik denk Dat Je de Kofferbak niet kan openen, het zijn maar screens hé, en het zijn nog peds ook. Misschien kan je in missie's wel de kofferbak openen, Maar ik denk niet dat dat kan in de gewone Gameplay. Vind ik eigenlijk Best wel jammer Reageren
Giozio Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik hoop dat de kofferbak open kan, en dat je lijken, wapens enzovoort in kan leggen. gr Giozio Reageren
jellha Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik hoop dat de kofferbak open kan, en dat je lijken, wapens enzovoort in kan leggen.gr Giozio ik ook, lijkt me wel lollig als iemand gemolt hebt leg je hem gewoon in de kofferbak en leg je hem bijvoorbeeld bij de politie neer , of je brengt hem naar de zee hem pleurt het lichaam in de zee Reageren
Tsirapo Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik denk dat je eerder mensen of lijken er in zal kunnen vervoeren in de kofferbak.Maar wapens zouden nog steeds zoals het huidige systeem gaan? Daarbij , je kan al lijken vervoeren of drugs sinds GTA3 in die kofferbakken ;-) Ja tijdens een missie kon je een auto ophalen waar dan een lijk in de kofferbak zat en die moest je dan wegbrengen, en na de missie was je die auto kwijt. Je kan er zelf niks in doen of uithalen, en daar hebben we het in dit topic nou juist over kheb ooit een filmpje op youtube gezien waarin iemand: Dead skunk in the trunk aan het doen was en hij ging met die auto naar zijn safehouse parkeerde hem voor zijn garage en knalde erop met een rocketlauncher. de auto schoof recht de garage in en de missie was natuurlijk gefaald maar de garage ging terug open en daar stond die auto zonder een deukje xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.