Jump to content

Gta 4 kofferbak...


Tommy The Best

Recommended Posts

Ik denk dat je eerder mensen of lijken er in zal kunnen vervoeren in de kofferbak.

Maar wapens zouden nog steeds zoals het huidige systeem gaan?

Daarbij , je kan al lijken vervoeren of drugs sinds GTA3 in die kofferbakken ;-)

Ja tijdens een missie kon je een auto ophalen waar dan een lijk in de kofferbak zat en die moest je dan wegbrengen, en na de missie was je die auto kwijt. Je kan er zelf niks in doen of uithalen, en daar hebben we het in dit topic nou juist over :puh:

kheb ooit een filmpje op youtube gezien waarin iemand: Dead skunk in the trunk aan het doen was en hij ging met die auto naar zijn safehouse parkeerde hem voor zijn garage en knalde erop met een rocketlauncher. de auto schoof recht de garage in en de missie was natuurlijk gefaald maar de garage ging terug open en daar stond die auto zonder een deukje xD :schater:

Leuk, GtaIV kofferbak... :bonk:

Ontoppic: @Tijmen; Hoezo zou je de kofferbak wel kunnen openen in een bepaalde missie, en in de gameplay zelf niet? En waarom zouden peds de kofferbak wel kunnen openen, en Niko niet. We gaan tog niet discriminerend lopen doen hé...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    5

  • Jordy_Wvl

    5

  • Tommy The Best

    5

  • Kai-ShockWave

    4

Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen :puh:

Maar ik vind dat ze het op dat gebied niet té realistisch moeten maken hoor, anders word het spel wel heel moeilijk denk ik. Is je ene wapenleeg heb je geen andere meer..

hahaha goed gezegt zou wel komisch zijn maar onrealistisch.of mssh niet want dan heb je kans dat je vogel weg is :7^_^:eten::bonk::*D:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen :puh:

Maar ik vind dat ze het op dat gebied niet té realistisch moeten maken hoor, anders word het spel wel heel moeilijk denk ik. Is je ene wapenleeg heb je geen andere meer..

hahaha goed gezegt zou wel komisch zijn maar onrealistisch.of mssh niet want dan heb je kans dat je vogel weg is :7^_^:eten::bonk::*D:schater:

Anders krijg je zoiets als Kane&Lynch. die dragen ook alle wapens op hun rug...

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik het best de playestation3 kopen of een xbox360 met 20 gig. daarbij bedoel ik mee :?dat de playstation3 duurder is maar ook weer betere graphics enzo heeft en je kan er meer mee. wat kan ik volgens jullie het beste kopen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het op de screens te zien is lijkt het mij dat het ook wel kan ingame ^_^

Tja maar op een screen in Sanandreas stond dat ook.

En dat was er niet.Dit heeft alles temaken met hoe de eerste versie van het spel was.

maar aangezien deze screens nog niet zo oud zijn kan dat dus best wel waar zijn.

Maar ja ik zeg altijd,we moeten afwachten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik het best de playestation3 kopen of een xbox360 met 20 gig. daarbij bedoel ik mee :?dat de playstation3 duurder is maar ook weer betere graphics enzo heeft en je kan er meer mee. wat kan ik volgens jullie het beste kopen :?

ps3

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik het best de playestation3 kopen of een xbox360 met 20 gig. daarbij bedoel ik mee :?dat de playstation3 duurder is maar ook weer betere graphics enzo heeft en je kan er meer mee. wat kan ik volgens jullie het beste kopen :?

ps3

Ps3 maar dit is niet echt een topic daarvoor he. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...