leone Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 Is het normaal dat bij de brandweermissie vanaf level 6 er geen timer meer is en vanaf13 als je de missie gehaalt hebt terug wel ? Als dit niet normaal is dan kwam het doordat ik level 5 nipt had gehaald, de laatste was juist geblust toen de time over was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 ik denk dat dat een bug is, want ik kan mij neit heugen dat het normaal is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 Er is een bug als je een level voltooid als de timer net op nul staat ga je naar het volgende level maar is de timer verdwenen en kan je er zomlang over doen als je zelf wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 Zo tof Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.