Jump to content

GTA4 Console War

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wel een intressant stukje :tu:

Lees hier

>>> Door patrickw: Letterlijk overnemen van nieuwsberichten van andere sites is niet toegestaan. En ook het posten van engelse teksten is alleen in uitzonderlijke situaties gewesnt. tekst verwijderd en vervangen door link<<<

Bewerkt: door PatrickW
Geplaatst:

interessant stukje, maar het lijkt erop dat die Chris Stead zelf een ps3 heeft want hij zeikt de xbox nogal af

Geplaatst:

Op IG stond dat er niet veel verschil zou zitten in de versie's alleen dat er bij de Playstation meer warmere kleuren in zitten. :)

Geplaatst:

Het is bullshit dat er meer krassen komen op Xbox 360 dvd's. Ikzelf heb al een half jaar en 360 en heb nog geen game waar krassen op zitten. Vriend van mij heeft zijn PS3 gelijk met mij gekregen en heeft 2 spellen die niet meer werken door krassen.

Geplaatst:
Het verschil is cd van X-box 360 zal rap kapot dan ps3 door meer krassen.

Bullshit

Verder wel interssant artikel, microsoft doet inderdaad wel veel moeite :puh: En ja ik heb ook een ps3 ipv 360 omwille van de link GTA-sony

Geplaatst:
Het is bullshit dat er meer krassen komen op Xbox 360 dvd's. Ikzelf heb al een half jaar en 360 en heb nog geen game waar krassen op zitten. Vriend van mij heeft zijn PS3 gelijk met mij gekregen en heeft 2 spellen die niet meer werken door krassen.

Inderdaad, heb me Xbox al bijna een jaar, nog geen krassen op me CDs. Me buurjongen heeft binnen een halve maand 4 spellen terug gebracht. Reden: Ze deden helemaal niks of er kwammen krassen op :)

Inderdaad, heb me Xbox al bijna een jaar, nog geen krassen op me CDs. Me buurjongen heeft binnen een halve maand 4 spellen terug gebracht. Reden: Ze deden helemaal niks of er kwammen krassen op :)

Jouw persoonlijke ervaringen zijn niet echt boeiend, en al helemaal niet in dit topic. Bij de PS3 en XboX 360 is er weinig kans dat er krassen komen op de disc's.

Overigens vind ik dit wel interresant, want hij zegt eigenlijk:

De oorlog tussen 360 en PS3 kan beslist worden door de release van GTA IV, en de PS3 is in het voordeel want de meeste mensen denken aan een PlayStation als ze GTA horen, en niet aan de XboX.

Maar zijn er nou zo veel mensen die niet even nakijken of ze GTA alleen op de Playstation kunnen spelen? Ik verwacht dat daar niet de beslissing gaat liggen, maar bij de exclusives en aan de toekomst. Want er wordt niet zelden gezegt dat de PS3 betere hardware heeft.

Bewerkt: door TomHagen

:cry: waarom een consolewar echt zo dom je zet een keer een filmpje op youtube(bijvoorbeeld) over een game en daar begint het weer

bijvoorbeeld... is beter

F**k de ...

Ik heb beide consoles(360 en PS3) en ik speel veel op allebij

echt niet nodig zo'n console war

:bier:

Bewerkt: door snowguard3
Geplaatst:
:cry: waarom een consolewar echt zo dom je zet een keer een filmpje op youtube(bijvoorbeeld) over een game en daar begint het weer

bijvoorbeeld... is beter

F**k de ...

Ik heb beide consoles(360 en PS3) en ik speel veel op allebij

echt niet nodig zo'n console war

:bier:

Dees topic is echt niet bedoeld om een console war op te richten. Indien je verder dan de titel had gelezen zou je dit weten

Geplaatst:

ik heb sinds eergister een xbox 360 en ik moet zeggen dat ie mij uitstekend bevalt.

wat betreft die krassen dat is gewoon onzin lijkt me, als dat was zou iedereen er wel van weten.

+ nog het feit dat ik werk bij een Console winkel Waar de ps3 teruggestuurd moest worden door dat ze een fabrieksfout hebben.

( niet de 1e keer zoals we allen wel weten)

verder wil ik niet negatief zijn over de ps3, persoonlijk ga ik er ook een halen zodra de 80gb versie er is, als die hier niet komt haal ik hem uit het buitenland.

& ik denk dat meer mensen hier zo over denken, ik denk dat er ook geen sprake is van een console war, want 9 van de 10 mensen zullen eindigen met een 360 EN een ps3, de ' war' is alleen met welke je als 1e koopt.

Ik denk dat veel mensen inderdaad de ps3 zullen halen omdat ze hun gta series compleet willen maken, maar we mogen niet vergeten dat veel mensen ( waaronder ik) de gta series ook al allemaal hebbe op de oude xbox, en die werken allemaal op de 360.

dus ik denk niet dat de console war word beslist door alleen gta.

Kortom:

ps2 : gta |||, Vice city, San Andreas, LC stories, VC stories, IV

Xbox 360: Gta |||, Vice City, San andreas, IV

mij persoonlijk maken die stories niet veel uit, omdat ze bekend staan als ' bezig houdertje'.

oordeel zelf.

Geplaatst:
ik heb sinds eergister een xbox 360 en ik moet zeggen dat ie mij uitstekend bevalt.

wat betreft die krassen dat is gewoon onzin lijkt me, als dat was zou iedereen er wel van weten.

+ nog het feit dat ik werk bij een Console winkel Waar de ps3 teruggestuurd moest worden door dat ze een fabrieksfout hebben.

( niet de 1e keer zoals we allen wel weten)

verder wil ik niet negatief zijn over de ps3, persoonlijk ga ik er ook een halen zodra de 80gb versie er is, als die hier niet komt haal ik hem uit het buitenland.

& ik denk dat meer mensen hier zo over denken, ik denk dat er ook geen sprake is van een console war, want 9 van de 10 mensen zullen eindigen met een 360 EN een ps3, de ' war' is alleen met welke je als 1e koopt.

Ik denk dat veel mensen inderdaad de ps3 zullen halen omdat ze hun gta series compleet willen maken, maar we mogen niet vergeten dat veel mensen ( waaronder ik) de gta series ook al allemaal hebbe op de oude xbox, en die werken allemaal op de 360.

dus ik denk niet dat de console war word beslist door alleen gta.

Kortom:

ps2 : gta |||, Vice city, San Andreas, LC stories, VC stories, IV

Xbox 360: Gta |||, Vice City, San andreas, IV

mij persoonlijk maken die stories niet veel uit, omdat ze bekend staan als ' bezig houdertje'.

oordeel zelf.

Wat ik erg lachwekkend vind is dat je bij een console winkel werkt, maar niet weet hoeveel problemen de XBOX 360 heeft. Iedereen kent de ring of death wel en het percentage van kapotte cd's enz. ligt echt heel erg veel hoger dan die van de PS3. Een fabrieksfout kan altijd gebeuren. Ik ken een heleboel mensen met een PS3 die nog nooit problemen hebben gehad en hem vanaf dag 1 al in huis hadden. Jij zegt zelf dat je hem nog maar een paar dagen hebt. Dat je een 360 haalt terwijl er nu zoveel problemen zijn qua discgrootte is nog veel grappiger.

Ik denk eerder dat 9 van de 10 mensen geen van beide consoles hebben, dan dat er 9 van de 10 beide hebben. Alleen de hardcore gasten die niet weten wat ze kopen omdat ze zo verslaafd zijn dat ze niet meer kunnen nadenken kopen beiden.

En het is natuurlijk wel heel dom om te denken dat een niet-exclusive een consolewar zou beeindigen he?

Geplaatst:
Het verschil is cd van X-box 360 zal rap kapot dan ps3 door meer krassen.

Bullshit

Verder wel interssant artikel, microsoft doet inderdaad wel veel moeite :puh: En ja ik heb ook een ps3 ipv 360 omwille van de link GTA-sony

En het is allemaal voor niks, want Sony gaat er uiteindelijk toch wel met de winst vandoor! :puh: Microsoft denkt dat zolang ze maar met geld gaan zwaaien dat alles wel goed komt. (denk aan de 50 miljoen voor exclusive content voor IV en de 500 gratis punten die je krijgt als je IV pre-ordered (omgerekend ongeveer $8, staat in de tekst)). En Sony heeft als eerste stap al de HD DVD verslagen van Microsoft/Toshiba..

Geplaatst:

Ik vind het gewoon slap, als zegt dat wat jij hebt beter is. Ik heb een xbox, maar de PS3 is natuurlijk ook goed. Het ligt gewoon aan wat je kiest. Of je veel geld wilt uitgeven, of minder. Of je voor online spelen geld wilt uitgeven of helemaal gratis. Deze War blijf jaren doorgaan. Het is gewoon slecht dat mensen hier een oorlog van maken. Ieder heeft toch zijn eigen mening! :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...