Jump to content

GTA4 Console War


Slimm

Recommended Posts

Wat heb je aan console war? Je koopt gewoon de console die jou het best aanspreekt. En respecteer de anders keuze, probleem opgelost. Ik ben prima tevreden met de xbox 360, wie weet koop ik later nog wel een PS3 erbij en zal daar ongetwijfeld ook tevreden mee zijn. Ik vind het zo kinderachtig op dit forum hoe sommige consoles afkraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen eens verder keken dan de titel, zie je dat ik helemaal geen console war wil beginnen.. Het stukje gaat over hoe de PS3 misschien veel consoles kan gaan verkopen omdat GTA een 'Console Shifter' is. Er wordt uitgelegd waarom de PS3 waarschijnlijk veel meer verkoopt en wat Microsoft heeft geprobeerd om GTA meer te laten verkopen op hun console.

Verder is het in mijn ogen raar dat Engels niet mag, moet ik alles gaan vertalen? En er stond een bron bij en alsnog word het verwijderd, in mijn ogen jammer aangezien ik gewoon een discussie wou begin en er netjes een bron bij gezet. Jullie weten dat ik me altijd aan de regels heb gehouden maar dit is gewoon onzin. Iets milder zou het hele gebeuren een stuk leuker maken ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen eens verder keken dan de titel, zie je dat ik helemaal geen console war wil beginnen.. Het stukje gaat over hoe de PS3 misschien veel consoles kan gaan verkopen omdat GTA een 'Console Shifter' is. Er wordt uitgelegd waarom de PS3 waarschijnlijk veel meer verkoopt en wat Microsoft heeft geprobeerd om GTA meer te laten verkopen op hun console.

Verder is het in mijn ogen raar dat Engels niet mag, moet ik alles gaan vertalen? En er stond een bron bij en alsnog word het verwijderd, in mijn ogen jammer aangezien ik gewoon een discussie wou begin en er netjes een bron bij gezet. Jullie weten dat ik me altijd aan de regels heb gehouden maar dit is gewoon onzin. Iets milder zou het hele gebeuren een stuk leuker maken ;).

Nou XBOX zal het wel winnen met al die slijm-acties, ze geven nou ook al GTA xbox skin weg :ch:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...