Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Na installatie op mijn laptop met Windows Vista krijg ik na het opstarten van het spel dat het beeld flikkert en er allemaal tekens doorheen komen. Wie weet wat ik hier aan kan doen??? Groeten, Bloodz & Cripz member Reageren
Donwell Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Het probleem kan natuurlijk aan Windows Vista liggen, maar heeft je laptop wel de juiste specs? Vergelijk ze eens met de minimale systeemeisen door naar 'Uitvoeren' te gaan en dxdiag in te typen. De kans bestaat dat het aan de videokaart ligt, ga naar het tabblad Beeldscherm(Illustratie) en vergelijk dit eerst. Bewerkt: 22 maart 2008 door Donwell Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Het is wel een Vista probleem, maar het ligt niet zozeer bij de specs, maar waarschijnlijk bij de videokaart. Ik weet namelijk haast wel zeker (mede gezien het feit dat dit vaak de oplossing was bij hetzelfde problemen) dat je het kunt oplossen door de nieuwste stuurprogramma’s (kortweg: driver) voor je videokaart te downloaden. Met het programma Everest kun je bekijken welk type videokaart je hebt, via Beeldscherm > PCI / AGP videokaart. Zodra je dit weet kun je vanaf deze site bekijken of er drivers beschikbaar zijn. Overigens, raadpleeg eerst even de zoekfunctie voordat je een nieuw onderwerp start. Dit is namelijk niet het eerste onderwerp over dit probleem. In ieder geval succes! Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Hopelijk werkt het thnx ga het proberen. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 HET WERKT!!!!! nu kan ik eindelijk..... gta:sa spele. echt waar, bedankt allemaal!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.