silxnl Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Hoi als ik GTA SA opstart zie ik gewoon de introfilmpjes (nvidia enz.) en als ie dan op heet laatst zon plaatje laat zien waar heel veel kleine plaatjes op staan en in het midden Grand theft auto San andreas staat dat zie je dan zon 4 seconden en dan crasht mijn spel gr.sil Bewerkt: 22 maart 2008 door silxnl Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Een lastig probleem. Wat je in ieder geval altijd kunt proberen, is om gewoon het hele spel opnieuw te installeren. Zo weet je zeker dat je alle bestanden die je nodig hebt om te spelen op de computer hebt staan en dat je een schone installatie hebt. Als je mods geïnstalleerd hebt, is het verstandig deze even te uninstalleren en daarna te kijken of het spel weer werkt. Krijg je toevallig ook nog een foutmelding? Zo ja, dan zou je die ook even kunnen vermelden. Reageren
silxnl Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 oke blijf maar ff checken voor antwoord als ik sa heb gereinstalleert Reageren
silxnl Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 oke blijf maar ff checken voor antwoord als ik sa heb gereinstalleert ok t is weere goed ty voor de snelle reactie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.