Jump to content

samsung X650 Datakabel

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Ik heb zo'n 15 min. geleden een datakabel gekregen voor de mobiel, machtig en prachtig en ik heb hem meteen getest, maar nu doe ik dat ding in de pc en ik krijg bij deze computer geen harde schijf F of zoiets. Ook geen melding dat er iets ingeplugd is zoals ik wel krijg bij de mp3. Ik heb al wat gegoogled maar geen handleiding o.i.d. gevonden. er zat ook geen handleiding bij in de envelop, en ik heb het bestelt bij gsmpunt want op de samsung site stond geen aankoop link.

Iemand weet wat te doen zodat ik Mp3 bestanden kan overzetten?

Alvast bedankt,

BB

Geplaatst:

Waarschijnlijk moet je eerst een programma instaleren wat op een bijgeleverde CD zit. Dat was bij de telefoons die ik tot nu toe gehad heb wel allemaal zo. (Sony Erricson dan wel)

Geplaatst:

ik heb geen bijgeleverde cd gekregen. ik heb al wel een programma gevonden waarmee ik de bestanden *kan* bekijken. maar dat kan ik niet want hij zegt dat de mobiel ofline staat, dus ik moet eerst proberen om online te komen. heeft iemand een idee hoe dat moet?

Geplaatst:
ik heb geen bijgeleverde cd gekregen. ik heb al wel een programma gevonden waarmee ik de bestanden *kan* bekijken. maar dat kan ik niet want hij zegt dat de mobiel ofline staat, dus ik moet eerst proberen om online te komen. heeft iemand een idee hoe dat moet?

Probeer de software opnieuw te instaleren met de telefoon ingeplugged ;) Als dat niet is, kan het zijn dat de software de telefoon niet herkend.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Waarschijnlijk moet je in de telefoon een bepaalde "USB-modus" instellen ofzo. Bij de meeste telefoons is het zo dat de USB-poort helemaal niets doet totdat het de opdracht ertoe krijgt. Ergens in de instellingen van de telefoon zal een optie staan waarin je kan aangeven dat de GSM aangesloten is aan de pc via USB, pas dan kan je GSM comminuceren met de pc.. Lees dus even de handleiding door van je GSM, daar zal het vast en zeker in staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...