Jump to content

Foto's maken bij het spelen van GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik wil wel eens weten hoe je een foto maakt tijdens het spelen. Ik zie veel mensen hier foto's plaatsen van hun eigen CJ. Maar hoe moet dat?

Groeten, NB

:cya:

Geplaatst:
Hallo

Ik wil wel eens weten hoe je een foto maakt tijdens het spelen. Ik zie veel mensen hier foto's plaatsen van hun eigen CJ. Maar hoe moet dat?

Groeten, NB

Tijdens het spel druk je op 'Printscreen', die bevind zich op een F12 knop óf boven de numpad toetsen, en dan ga je naar Paint. Klik dan op plakken, 'Ctrl + V', en sla het dan op. Ga naar >>Imageshack<< en klik op 'bladeren'. Selecteer de foto en wacht tot hij is geüpload. Pak de onderste link en plak de link tussen de IMG tags. :)

[img=link]

Een andere manier is met een trainer met schreenshot functie. :)

Druk op de toets(en) voor een screenshot. Nu zal de screenshot ergens worden opgeslagen in een map. Ga weert naar >>Imageshack<< en doe hetzelfde als hierboven.. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo

Groeten, NB

Heel makkelijk:

Klik op Prt scr. Deze kun je waarschijnlijk rechts naast F12 vinden. Ga naar paint. Plak je plaatje. Sla hem op en upload hem vervolgens op imageshack.us.

Edit: Ghost was me voor! :(

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
Bedankt voor jullie snelle reactie.

Welke trainers bestaan er dan voor die screenshot?

Je kunt eens >>hier<< kijken naar verschillende trainers. Sommige hebben zo'n functie, maar sommige ook niet. De Crazy Trainer van Virus heeft deze functie wél. ;)

Geplaatst:

Je kunt eens >>hier<< kijken naar verschillende trainers. Sommige hebben zo'n functie, maar sommige ook niet. De Crazy Trainer van Virus heeft deze functie wél. ;)

met de PC of ps2 ???

Geplaatst:

met de PC of ps2 ???

Met de pc, indien je een ps2 hebt moet je naar een homie gaan (de mensen in los santos die altijd in het groen zijn en wapens hebben) en dan op hemm mikken en op het pijltje omhoog duwen, nu moet je je foto toestel pakken en naar hem mikken, nu pakt hij het denk ik aan en je kunt een eindje lopen en als je op het schiet knopje duwt trekt hij een foto+

Geplaatst:

Fraps is een programma om filmpjes van games op te nemen, maar er zit ook een functie in waardoor je gewoon foto's kunt maken. Het valt te downloaden op Fraps.com en hier is een gedeelte over het gebruik van Fraps uitgelegd, er zijn overigens ook een aantal andere manieren voor foto & film te vinden. Het is een vrij simpel ogend programma, maar wel een handig programma. Neem eens een kijkje op de site en in dat topic.

Er is naast het downloaden van software nog een andere manier voor een foto maken van je CJ. Deze manier is al door 'michealfivez' uitgelegd voor de PS2, maar op de PC doe je dat met G (rekruteren) en Tab (fototoestel geven).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...