Jump to content

Vraagje over .ide files opslaan

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

Gisteren heb ik voor het eerst geprobeerd een mod te installeren voor GTA:SA (de nederlandse politieauto van Snelwegfreak), nu snapte ik het verhaal van IMG Tool.

Maar in de read-me stond ook nog dat ik iets met vehicles en handling moet veranderen.

Ik probeer dat, maar kan ik die files niet opslaan ! Deze warning krijg ik :

gtahelptw6.jpg

Ik snapte heel de warning niet, maar op geen enkele manier kan ik hem saven.

Maar toen starte ik GTA:SA op, en toen deed de mod t gewoon. Ik zag gewoon de nederlandse politieauto.

Maar mijn vraag is, wat mis ik nou omdat ik die 2 dingen niet kon veranderen in vehicles en handling ?

Marc.

Geplaatst:
Beste mensen,

Gisteren heb ik voor het eerst geprobeerd een mod te installeren voor GTA:SA (de nederlandse politieauto van Snelwegfreak), nu snapte ik het verhaal van IMG Tool.

Maar in de read-me stond ook nog dat ik iets met vehicles en handling moet veranderen.

Ik probeer dat, maar kan ik die files niet opslaan ! Deze warning krijg ik :

Ik snapte heel de warning niet, maar op geen enkele manier kan ik hem saven.

Maar toen starte ik GTA:SA op, en toen deed de mod t gewoon. Ik zag gewoon de nederlandse politieauto.

Maar mijn vraag is, wat mis ik nou omdat ik die 2 dingen niet kon veranderen in vehicles en handling ?

Marc.

De lijnen zijn inderdaad niet nodig, maar soms is het wel fijner om ze er wel in te zetten. Verplaats het bestandje naar je bureaublad en open het. Wijzig hetgene dat je moet wijzigen en sla het op. Zet nu het bestandje terug in de Data map van SA en dan staan de lijnen erin. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat GR zei kan, gewoon de bestand waar de lijnen in staan naar je Bureaublad verplaatsen, lijnen erin, opslaan en dan weer op hun originele plek zetten.

Je kunt ook kijken of je Alleen Lezen aan hebt staan, zo ja, zet dit uit en zeg dat hij dat over alle mappen en bestanden moet doen, daar druk je op ok, en dan weer ff proberen.

Greetz

Tevens is het wel handig dat je de lijnen erin zet, want soms kan een auto heel raar rijden, had eens een Hummer voor de patriot, en hij was heel onstabiel met de originele lijnen, dus ik raad het wel aan.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Dankje voor de reacties, nu snap ik het :)

Gelukkig had ik een mod waarvan alleen de skin veranderde, en had ik er geen last van.

Maar voor het vervolg snap ik het nu ;)

Ciao.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...